B. D. , životopis 1323037
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Práce doma Pracovník back office Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Choceň
Ekonomika
září 2003 – květen 2007SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 1 měsíc
Co*******.s.
Asistentka personálního oddělení
červen 2020 – dosud 4 roky a 6 měsíců
· Agenda příchozích životopisů uchazečů, sjednávání osobních pohovorů · Správa databáze zaměstnanců · Příprava nových pracovních smluv a jejich následné změny · Koordinace zdravotních prohlídek a zákonných školení · Správa agendy firemních bytů · Správa agendy vzdělávacích akcí · Organizace kulturních a společenských akcí pro zaměstnance · Organizace firemních akcí v rámci oslav 30. výročí založení společnosti · Účast na poradách vedení (organizace schůzek, zpracování zápisu v myTEAM)
Co*******.s.
Sales support
říjen 2016 – červen 2020 3 roky a 9 měsíců
• tvorba objednávek a faktur v systému QI • e-mailová komunikace se zákazníky (ČR, převážně zahraničí) • spolupráce s výrobou/expedicí • komunikace s přepravci • zpracování podkladů pro celní správu • intrastat odeslaných zásilek • kontrola faktur po splatnosti - urgence zákazníků • zpracování provizních faktur • report - roční vyhodnocení spokojenosti zákazníků
Co*******.s.
Koordinátor projektů
duben 2010 – září 2016 6 let a 6 měsíců
Úzká spolupráce se zaměstnanci napříč společnosti. Vedení větších skupin lidí v rámci realizace projektů. Realizace dotačních projektů (OPPI/OPPIK): • Potenciál • Inovace • Školicí střediska • ICT v podnicích • Eko-energie • Marketing Činnosti na projektech: • Registrační/Plná žádost • Výběrová řízení • Monitoring • Žádost o platbu • Ukončení projektu • Komunikace s MPO a CI Realizace vzdělávacích projektů (OPVK): Škola molekulárních biotechnologií a Inovace PhD studia • úzká spolupráce se studenty z vysokých škol, vedení agendy, organizace kurzů a stáží, správa webových stránek • realizace projektu ve spolupráci s VŠ
Co*******.s.
Asistentka ředitele
listopad 2007 – březen 2010 2 roky a 5 měsíců
• vedení menšího kolektivu • zajištění chodu recepce (např. evidence balíků, přijímání návštěv, inventury, evidence majetku do systému, správa služebních aut) • běžný chod sekretariátu (správa kalendářů v Outlooku, jednání, organizace schůzek, účast na poradách vedení, zápisy z jednání, atd.) • poptávky/objednávky (různého charakteru) • evidence faktur • organizace firemních akcí • zajišťování lékařských prohlídek a školení pro zaměstnance • správa skladu reklamních předmětů, kancelářských potřeb a OOPP • realizace výběrových řízení k dotačním programům
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce