L. K. , životopis 1267513
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ekonom Fakturant/ka Mzdová účetní Personalista Recepční v administrativě Účetní Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s.
Podniková ekonomika a management
září 2008 – září 2011Bakalářské
Střední průmyslová škola a Obchodní akademie Uničov
Obchodní akademie
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 10 měsíců
Mi*****.o.
Asistentka oddělení, Administratorka HR
srpen 2013 – květen 2024 10 let a 10 měsíců
Zpracování docházky zaměstnanců a jejich personální agenda. Zajištění vybavení zaměstnanců pracovními pomůckami, oděvy a ochrannými pomůckami. Spolupráce se mzdovou účtárnou při Ročním zúčtování záloh a s Prohlášením poplatníka daně. Zajištění agendy spojenou s kontrolou nepřítomnosti zaměstnanců. Projekt POVEZ - školení zaměstnanců ve spolupráci s úřadem práce, Organizování firemních akcí. Zavádění nového programu. Vychytávání chyb v novém programu. Zaučování pracovníků při digitalizaci.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
OKbase, Kompas, Preventado, Fabis, DUEL
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce