M. R. , životopis 1062137
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Obchodní akademie a vyšší odborná škola Brno, Kotlářská, příspěvková organizace
Ekonomicko-právní činnost
září 2012 – červen 2015Vyšší odborné
Střední ekonomická škola
Organizace administrativy
září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou
Praxe 34 let a 10 měsíců
MI*******.o.
Asistentka obchodního oddělení
prosinec 2022 – dosud 1 rok a 10 měsíců
zpracování objednávek zákazníků (B2C, B2B), zadávání objednávek do informačního systému SAP, příprava podkladů k fakturaci a fakturace zboží, komunikace se zákazníky a obchodními partnery, komunikace s logistickým partnerem, úzká interní spolupráce s obchodními zástupci, servisním a účetním oddělením
Bo***** o.
zákaznický servis
září 2022 – listopad 2022 3 měsíce
vyřizování poptávek zákazníků, tvorba nabídek, objednávek v podnikovém systému SAP. Komunikace se zákazníky, převážně v anglickém jazyce.
Ca***** o.
Recepční v administrativě
srpen 2021 – srpen 2022 1 rok a 1 měsíc
Registrace dárců krevní plazmy do interního systému, telefonická a osobní komunikace s dárci, předodběrové vyšetření, vyplácení odměn za úspěšný odběr, vedení pokladny, vyřizování emailové korespondence
FA********* o.
Obchodní referent/ jednatel
červen 2016 – červenec 2021 5 let a 2 měsíce
Zpracování objednávek cestovních služeb pro business klientelu, cenové nabídky, vystavování faktur vydaných, platby faktur přijatých, vedení pokladny. Emailová a telefonická komunikace se zákazníky, chystání účetních dokladů pro účetní oddělení
BV******* o.
Referent
duben 2011 – červen 2016 5 let a 3 měsíce
Zpracování objednávek, denní emailová a telefonická komunikace se zákazníky, tvorba cenových nabídek, denní zúčtování příchozích plateb
Če*****.s.
Obchodní referent
únor 2001 – prosinec 2010 9 let a 11 měsíců
zákaznická podpora – poskytování informací zajišťování letenek – vystavování, změny, refundy, kontrola denního sales reportu
Au*********nes
Sales and ticketing agent
září 1993 – leden 2001 7 let a 5 měsíců
zákaznická podpora – poskytování informací, zajišťování půjčení aut, hotelové ubytování přes rezervační systém
Če*****.s.
Administrativní pracovník
září 1989 – srpen 1993 4 roky
administrativní činnost
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook