Helena Z. 46 let , životopis 1348434
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ořechov (okres Brno-venkov) + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Referent
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Moravské gymnázium Brno s.r.o.
Ekonomie - marketing
září 1993 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 7 měsíců
Ad*****.o.
Asistentka marketingu
srpen 2018 – dosud 6 let a 4 měsíce
Překlady a zpracování firemních tiskovin: brožury, letáky, technické listy, organizování akcí, zpracování reklamy do magazínů, nastavení a správa firemního e-shopu a webu, úzká spolupráce s mateřskou firmou v Rakousku, návrhy reklamních materiálů pro prodejce, zadávání a koordinace tisku, podpora obchodních zástupců
Me*******.o.
Asistentka technického oddělení
leden 2018 – červenec 2018 7 měsíců
Vybudování a správa skladu náhradních dílů, objednávání náhradních dílů a nářadí, správa technické dokumentace, zpracování měsíčních uzávěrek servisního oddělení
ag*********.o.
Referentka technického oddělení / centrálního skladu
březen 2016 – prosinec 2017 1 rok a 10 měsíců
Kompletní administrativa servisního oddělení, zpracování pracovních listů a cest servisních techniků, reklamace dílů z bioplynových stanic, komunikace s mateřskou firmou v Německu, zpracování faktur a dodacích listů, příjem a výdej zakázek pro servisní oddělení, nákup náhradních dílů, kontrola a optimalizace skladových zásob
Ba*****.s.
Asistentka nákupu - centrála ČR
červen 2011 – únor 2016 4 roky a 9 měsíců
ODDĚLENÍ ZAHRADA / DŘEVO Komunikace a koordinace osmi poboček v ČR, práce v SAP - správa položek daného sortimentu, práce v PAW - objednávky živých rostlin pro pobočky v ČR, komunikace s dodavateli (přes 100 dodavatelů), práce v MS Office – aktualizace cen, zpracování reklamních katalogů
VL*****.s.
Referent obchodního oddělení
březen 2005 – listopad 2007 2 roky a 9 měsíců
Pořádání reklamních akcí a soutěží na území Jihomoravského kraje, zajištění místa konání akce, spolupráce s vedením daných lokalit, kontrola prodejních míst dle svěřené lokality, akvizice nových zákazníků
Ba*****.s.
Asistentka nákupu
prosinec 2000 – březen 2002 1 rok a 4 měsíce
ODDĚLENÍ NÁŘADÍ / ŽELEZÁŘSTVÍ / AUTOPŘÍSLUŠENSTVÍ / CAMPING - kompletní péče o daná oddělení na čtyřech marketech v ČR, komunikace s mateřskou firmou v Německu a rakouskou centrálou, spolupráce s tuzemskými i zahraničními dodavateli, spolupráce s marketingovým oddělením, práce v AS400 – správa artiklů
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Rekvalifikační masérský kurz akreditovaný MŠMT ČR
Získání teoretických a praktických znalostí v masérství, masážní postupy a techniky.
2016
Akreditovaný kurs psychologicko - psychiatrických znalostí
červen 2007