Foto: Bc. Kateřina K.
ID 1049176

Bc. Kateřina K. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Filosofická faktulta UPOl

Žurnalistika

září 2006 – červenec 2010Bakalářské

SOŠ a SOU Luhačovice

Ekonomika a podnikání (Management obchodu a služeb)

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 11 měsíců

Sa*********.o.

Asistentka kanceláře

březen 2023 – říjen 2024 1 rok a 8 měsíců

Fakturace, objednávky materiálů, evidence průběhu zakázek a příprava všech podkladů. Komunikace se zákazníky, revize smluv. Veškerá administrativa týkající se chodu společnosti, personalistika, dohled nad vozovým parkem a evidence knih jízd.

Ra*********.o.

Asistentka obchodního ředitele/Office manager

leden 2018 – únor 2023 5 let a 2 měsíce

Distribuce obalových materiálů po Evropě. Objednávkový systém SAP Ariba, administrativa v účetním programu Pohoda. Nedílnou součástí činnosti byla komunikace se zákazníky v ČJ i AJ, dodavateli a dopravci. Na starost jsem měla fakturaci a všechnu administrativu. Organizace obchodních jednání (příprava zasedací místnosti a zajištění občerstvení) a vedení zápisů z porad.

Sl*********tál

Vedoucí klientské linky a reklamačního oddělení

březen 2012 – březen 2014 2 roky a 1 měsíc

Aktivní komunikace se zákazníky na klientské lince, vyřizování jejich požadavků a reklamací. Fakturace a oslovování nových partnerů. V dubnu jsem nastoupila na MD

Ex*********ort

Office manager

leden 2011 – březen 2012 1 rok a 3 měsíce

Administrativa, vystavování faktur, komunikace se zákazníky, přijímání a vyřízení objednávek, plánování jízd, tras a celkového kalendáře.

Pa*********ers

OSVČ Finanční poradce

leden 2010 – leden 2011 1 rok a 1 měsíc

Rok podnikání v tomto oboru přinesl mnoho nových zkušeností a poznání. Musela jsem se naučit novým způsobem jednat s lidmi, vyznat se na finančním trhu, zvládat time-management

FF*******POl

Asistentka

březen 2008 – červenec 2010 2 roky a 5 měsíců

V rámci přidělení dotací katedře se jednalo o agendu administrativy, kontrolování a zajišťování potřebného materiálu technického rázu (vše okolo fotoaparátů a tiskáren), foto-dokumentaci speciálních přednášek/událostí a zajištění jejich následné prezentace.

HU*******ort

Prodavač/Konzultant

červenec 2008 – prosinec 2009 1 rok a 6 měsíců

Odborný konzultant se zaměřením na prodej sportovního vybavení

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Zájmy

Děti, sport, muzika, literatura, zahrada, práce, vzdělávání se

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45