Bc. Kateřina K. 38 let , životopis 1049176
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Pracovník back office Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Filosofická faktulta UPOl
Žurnalistika
září 2006 – červenec 2010Bakalářské
SOŠ a SOU Luhačovice
Ekonomika a podnikání (Management obchodu a služeb)
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 11 měsíců
Sa*********.o.
Asistentka kanceláře
březen 2023 – říjen 2024 1 rok a 8 měsíců
Fakturace, objednávky materiálů, evidence průběhu zakázek a příprava všech podkladů. Komunikace se zákazníky, revize smluv. Veškerá administrativa týkající se chodu společnosti, personalistika, dohled nad vozovým parkem a evidence knih jízd.
Ra*********.o.
Asistentka obchodního ředitele/Office manager
leden 2018 – únor 2023 5 let a 2 měsíce
Distribuce obalových materiálů po Evropě. Objednávkový systém SAP Ariba, administrativa v účetním programu Pohoda. Nedílnou součástí činnosti byla komunikace se zákazníky v ČJ i AJ, dodavateli a dopravci. Na starost jsem měla fakturaci a všechnu administrativu. Organizace obchodních jednání (příprava zasedací místnosti a zajištění občerstvení) a vedení zápisů z porad.
Sl*********tál
Vedoucí klientské linky a reklamačního oddělení
březen 2012 – březen 2014 2 roky a 1 měsíc
Aktivní komunikace se zákazníky na klientské lince, vyřizování jejich požadavků a reklamací. Fakturace a oslovování nových partnerů. V dubnu jsem nastoupila na MD
Ex*********ort
Office manager
leden 2011 – březen 2012 1 rok a 3 měsíce
Administrativa, vystavování faktur, komunikace se zákazníky, přijímání a vyřízení objednávek, plánování jízd, tras a celkového kalendáře.
Pa*********ers
OSVČ Finanční poradce
leden 2010 – leden 2011 1 rok a 1 měsíc
Rok podnikání v tomto oboru přinesl mnoho nových zkušeností a poznání. Musela jsem se naučit novým způsobem jednat s lidmi, vyznat se na finančním trhu, zvládat time-management
FF*******POl
Asistentka
březen 2008 – červenec 2010 2 roky a 5 měsíců
V rámci přidělení dotací katedře se jednalo o agendu administrativy, kontrolování a zajišťování potřebného materiálu technického rázu (vše okolo fotoaparátů a tiskáren), foto-dokumentaci speciálních přednášek/událostí a zajištění jejich následné prezentace.
HU*******ort
Prodavač/Konzultant
červenec 2008 – prosinec 2009 1 rok a 6 měsíců
Odborný konzultant se zaměřením na prodej sportovního vybavení
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
PohodaPokročilý
SAPPokročilý