Foto: Gabriela E.
ID 681514

Gabriela E. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Písek, Komenského 86

Kuchař - číšník (kuchař)

září 2013 – červen 2014Vyučení

Praxe 25 let

Cl*****.o.

asistentka jednatele

květen 2024 – červenec 2024 3 měsíce

Práci asistentky jednatele jsem vykovávala jako klíčovou roli ve firmě, která zahrnuje širokou škálu úkolů zaměřených na podporu vedení společnosti. Využila jsem své všestrannosti, organizovaní a schopnosti pracovat v dynamickém prostředí. Níže jsou uvedeny hlavní oblasti mé praxe: 1. Administrativní podpora Koordinace schůzek a kalendářů: Správa časových plánů jednatele, organizace schůzek, rezervace místností a zajištění, aby všechny schůzky probíhaly hladce. Komunikace: Řízení příchozí a odchozí komunikace, včetně telefonátů, e-mailů a pošty. Příprava dokumentů: Tvorba, úprava a distribuce různých dokumentů, prezentací a reportů. 2. Organizace a logistika Cestovní plány: Organizace služebních cest, včetně rezervace hotelů a transportu. Event management: Plánování a realizace firemních akcí, konferencí a seminářů. 3. Finanční a účetní úkoly Správa rozpočtů: Kontrola a sledování výdajů, příprava finančních přehledů a rozpočtů. Fakturace: Řízení procesu fakturace a plateb, zajištění včasného vyřízení všech finančních transakcí. 4. Právní a compliance záležitosti Dokumentace: Udržování a aktualizace právních a firemních dokumentů. Dodržování předpisů: Zajištění, aby společnost dodržovala všechny relevantní zákony a předpisy. 5. Personální záležitosti Podpora HR: Asistence při náboru nových zaměstnanců, organizace školení a rozvoje pracovníků. Vedení záznamů: Udržování přesných záznamů o zaměstnancích a jejich pracovních výkonech. 6. Strategická podpora Analýza dat: Sběr a analýza dat potřebných pro strategické rozhodování jednatele. Projektový management: Řízení specifických projektů a zajištění jejich úspěšné realizace v souladu s cíli společnosti. Klíčové dovednosti Organizační schopnosti: Vynikající schopnost organizovat a koordinovat různé činnosti. Komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat napříč všemi úrovněmi společnosti. Diskrétnost a důvěryhodnost: Schopnost zachovávat důvěrné informace. Technické dovednosti: Znalost kancelářských aplikací (např. Microsoft Office, Outlook, PowerPoint, Word …), plánovacích nástrojů a případně dalších specifických softwarů používaných ve firmě. Tato role byla klíčová pro efektivní fungování vedení společnosti a vyžadovala vysoce organizovanou, flexibilní a proaktivní osobu s vynikajícími komunikačními a administrativními schopnostmi.

M&*****.s.

Realitní makléřka

2024 – dosud 7 měsíců

Vyhledávání nemovitostí, které zprostředkuji k prodeji nebo pronájmu. Dojednávám s majiteli konkrétní podmínky prodeje nebo pronájmu, uzavírám kupní, nájemní nebo podnájemní smlouvy a přepočítávám či stanovuji výši provizí. K celé činnosti pak vedu podrobnou dokumentaci.

Br*********ing

Realitní makléřka

únor 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců

Vyhledávání nemovitostí, které zprostředkuji k prodeji nebo pronájmu. Dojednávám s majiteli konkrétní podmínky prodeje nebo pronájmu, uzavírám kupní, nájemní nebo podnájemní smlouvy a přepočítávám či stanovuji výši provizí. K celé činnosti pak vedu podrobnou dokumentaci.

SO*********ice

Vedoucí školní jídelny

leden 2022 – prosinec 2022 1 rok

Vedení 4 lidí. Administrativa školního stravování. Velmi dobrá práce s PC. Program VIS Plzeň /pro školní stravování/velmi dobře. Administrativní práce, vedení skladu potravin a prostředků, vedení docházky zaměstnanců, vedení knihy HACCP, vedení knihy úrazů, revize výtahu, inventarizace, fakturace, inkasní platby. Normování jídel, skladba jídelníčku dle výživových norem pro školní stravování, velmi dobrá spolupráce s kvalitními dodavateli. Audit, sanitace. Nadřízená vedoucí kuchařce, kuchařce a pomocné kuchařce a pomocné síle v kuchyni. Dovednosti z kvalitních manažerských kurzů v praxi osvědčeny. Improvizace v řešení problémů rychlá.

Be*******cie

Obchodní zástupce

listopad 2021 – leden 2022 3 měsíce

Pomáháme plnit spotřební koše ve školním stravování. Náš sortimet je určen hlavně pro školní jídelny, mateřské školy, dětské domovy ale i domovy pro seniory. Převážně sirupy, čaje a raw tyčinky. Vše bez konzervantů a chemických přísad. Dále prodáváme také suchý koloniál potravin.

ZA*******.o.

Obchodní zástupce

září 2021 – listopad 2021 3 měsíce

Osobní prodej formou odborných ukázek produktů na zdravý spánek (matrace, anatomický polštář, přikrývka, infra podložka) na ŽL.

*******urk

Vedoucí školní jídelny

květen 2018 – červenec 2019 1 rok a 3 měsíce

Velmi dobrá práce s PC. Program VIS Plzeň /pro školní stravování/velmi dobře. Administrativní práce, vedení skladu potravin a prostředků, vedení docházky zaměstnanců, vedení knihy HACCP, vedení knihy úrazů, revize výtahu, inventarizace, fakturace, inkasní platby. Normování jídel, skladba jídelníčku dle výživových norem pro školní stravování, velmi dobrá spolupráce s kvalitními dodavateli. Audit, sanitace. Nadřízená vedoucí kuchařce, kuchařce a pomocné kuchařce. Dovednosti z kvalitních manažerských kurzů v praxi osvědčeny. Improvizace v řešení problémů rychlá.

*******urk

Provozář a kuchařka

září 2016 – duben 2018 1 rok a 8 měsíců

Velmi dobrá práce s PC. Program VIS Plzeň /pro školní stravování/velmi dobře. Administrativní práce, vedení skladu potravin a prostředků, vedení docházky zaměstnanců, vedení knihy HACCP, vedení knihy úrazů, revize výtahu, inventarizace, fakturace, inkasní platby. Normování jídel, skladba jídelníčku dle výživových norem pro školní stravování, velmi dobrá spolupráce s kvalitními dodavateli. Audit, sanitace. Nadřízená vedoucí kuchařce, kuchařce a pomocné kuchařce.

*******urk

Vedoucí školní jídelny a kuchařka

září 2015 – červen 2016 10 měsíců

Velmi dobrá práce s PC. Program VIS Plzeň /pro školní stravování/velmi dobře. Administrativní práce, vedení skladu potravin a prostředků, vedení docházky zaměstnanců, vedení knihy HACCP, vedení knihy úrazů, revize výtahu, inventarizace, fakturace, inkasní platby. Normování jídel, skladba jídelníčku dle výživových norem pro školní stravování, velmi dobrá spolupráce s kvalitními dodavateli. Audit, sanitace. Nadřízená vedoucí kuchařce, kuchařce a pomocné kuchařce.

*******urk

Kuchařka

srpen 2014 – červen 2015 11 měsíců

Velmi dobrá práce s PC. Program VIS Plzeň /pro školní stravování/velmi dobře. Administrativní práce, vedení skladu potravin a prostředků, vedení docházky zaměstnanců, vedení knihy HACCP, vedení knihy úrazů, revize výtahu, inventarizace, fakturace, inkasní platby. Normování jídel, skladba jídelníčku dle výživových norem pro školní stravování, velmi dobrá spolupráce s kvalitními dodavateli. Audit, sanitace.

*******urk

Pomocná kuchařka ve školní jídelně

květen 2014 – červen 2014 2 měsíce

Příprava polévek a výdej teplých pokrmů.

ČSSZ

Mateřská

duben 2008 – prosinec 2013 5 let a 9 měsíců

2 dcery Ella 21.1.2009 Beata 10.12.2010

Fi*******pek

Obsluha čerpací stanice

říjen 2006 – duben 2008 1 rok a 7 měsíců

Prodavačka a obsluha čerpací stanice.

PR*********oup

Obsluha čerpací stanice

duben 2001 – říjen 2006 5 let a 7 měsíců

Prodavačka a obsluha čerpací stanice.

Ji*****ANÁ

Pomocná síla do kuchyně

červenec 2000 – srpen 2000 2 měsíce

Příprava teplé kuchyně a minutek.

*****aná

Pomocná vychovatelka

září 1999 – leden 2000 5 měsíců

Dozor dětí jako noční vychovatelka.

Da*********ala

Prodavačka

červenec 1998 – prosinec 1998 6 měsíců

Prodej dárkového zboží.

Šk*****urk

Kmenová vychovatelka

září 1997 – prosinec 1997 4 měsíce

Nadřízená pomocné vychovatelce. Dozor dětí. Výchova a vzdělání svěřených dětí. Vypracovavání týdenních programů zaměstnání pro přidělenou skupinu /včetně práce pomocné vychovatelky/. Zodpovědnost za inventář a vedení příslušné evidence. Organizace soutěží a her.

Li*****old

Kuchařka

červenec 1997 – srpen 1997 2 měsíce

Příprava teplé kuchyně a minutek.

Šk*****urk

Kmenová vychovatelka

září 1996 – červen 1997 10 měsíců

Nadřízená pomocné vychovatelce. Dozor dětí. Výchova a vzdělání svěřených dětí. Vypracovavání týdenních programů zaměstnání pro přidělenou skupinu /včetně práce pomocné vychovatelky/. Zodpovědnost za inventář a vedení příslušné evidence. Organizace soutěží a her.

Šk*****urk

Pomocná vychovatelka

leden 1996 – červen 1996 6 měsíců

Dozor dětí, volnočasové aktivity s dětmi.

Šk*****urk

Pomocná vychovatelka

listopad 1995 – prosinec 1995 2 měsíce

Dozor dětí, volnočasové aktivity s dětmi.

Gr*******rna

Bezpečnostní pracovník

září 1995 – říjen 1995 2 měsíce

Ostraha jaderné elektrárny Temelín

Pe*********aná

Kuchař

červenec 1995 – srpen 1995 2 měsíce

Příprava teplé kuchyně a minutek

Ag*********LOV

Pomocná síla do kuchyně

červenec 1994 – červen 1995 1 rok

Příprava předkrmů, příloh, salátů a dezertů.

LI*********BAR

Pomocná síla do kuchyně

červenec 1992 – srpen 1992 2 měsíce

Příprava příloh, salátů a dezertů.

Jazyky

němčinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Nováček

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZačátečník

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

VIS Plzeň /program pro školní jídelny/, offeris.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

OSVĚDČENÍ Asistent/asistentka

Etika, etiketa, administrativa, exel, word, powerpoint, outlook.

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2024

OSVĚDČENÍ Realitní zprostředkovatel

Reality

Zobrazit certifikát o absolvování

srpen 2023

OSVĚDČENÍ

Odborný seminář LiveCooking - produkt konvektomat a firma InterGast

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2019

OSVĚDČENÍ

Skladba jídelníčku dětí a žáků dle výživových doporučení.

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2018

CERTIFIKÁT

Jak vykouzlit jídelnu, ve které chtějí všichni pracovat.

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2018

CERTIFIKÁT

Manažerské minimum vedouci školní jídelny.

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2017

OSVĚDČENÍ

Efektivní komunikace se žáky a rodiči - co se v praxi osvědčilo.

Zobrazit certifikát o absolvování

srpen 2016

OSVĚDČENÍ

Efektivní komunikace s kolegy a rodiči.

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2016

OSVĚDČENÍ O ZÍSKÁNÍ PROFESNÍ KVALIFIKACE

Příprava ninutek 65-004-H

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2014

OSVĚDČENÍ O ZÍSKÁNÍ PROFESNÍ KVALIFIKACE

Příprava studené kuchyně 65-002-H

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2014

Certifikát příprava teplých pokrmů (65-001-H)

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2014

OSVĚDČENÍ O ZÍSKÁNÍ PROFESNÍ KVALIFIKACE

Příprava teplých pokrmů 65-001-H

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2014

Zájmy

Nechte mě, abych se představila. Jsem výrazná žena s pevným názorem a schopností naslouchat a pomáhat. Mám schopnost improvizace a vynikající komunikační dovednosti. Rychle se učím novým věcem a považuji se za všestrannou osobnost. Spolehlivá a zkušená manažerka, nově nadšená pro práci v realitách. S výrazným názorem a schopností efektivně organizovat, jsem připravena přinést své dovednosti do světa realitního managementu a přispět k úspěšným obchodním příležitostem. Také funguji jako asistentka v administrativě. Mé znalosti v oblasti gastro mě dělají schopnou porozumět světu stravování. Mým cílem je přinášet radost a kreativitu do všeho, co dělám.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45