Kateřina P., DiS. 41 let , životopis 1175920
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Office manager Písařka Pokladní Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník na přepážce Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola
Hotelnictví a turismus
2002 – 2005Vyšší odborné
Střední odborná škola
Ekonomika a administrativa
1998 – 2002SŠ s maturitou
Základní škola
bez zaměření
1989 – 1998Základní
Praxe 13 let a 6 měsíců
ca*********.o.
Asistentka jednatele, HR a marketingová administrativa
2009 – 2018 9 let a 6 měsíců
Administrativní podpora v rámci společnosti - emailová a telefonická komunikace, obchodní korespondence, rezervace letenek, ubytování, restaurací, sjednávání schůzek, kalendář. Komunikace s IT, poskytovateli služeb, obchodními partnery a firemním právníkem. HR a mzdová administrativa - vyhledávání vhodných kandidátů, zadávání personální inzerce, komunikace s personálními agenturami, sjednávání pohovorů, pracovní smlouvy a související dokumenty, evidence v systému, docházky, komunikace s externí mzdovou účtárnou, měsíční a roční prémie, podklady pro mzdy a roční zúčtování daní, potvrzení o příjmu a zaměstnání, tabulky, přehledy. Objednávání kancelářských a hygienických potřeb, hw, nábytku, vybavení, vizitek, propagačních materiálů, sjednávání cen. Marketingová administrativa - překlady, spolupráce s MKT HQ, plán, budget, online reklama, inzerce v tisku, webové prezentace, mailingové kampaně, sponzoring, event management, tiskové zprávy, kontakt s redakcemi a vydavatelstvími. Editace dokumentů, smluv, prezentací. Datová schránka - příjem a odesílání datových zpráv. Recepce - přepojování hovorů, zpracování došlé pošty, příprava jednací místnosti a občerstvení. Objednávání mobilních a datových zařízení, SIM karet, reklamace, nastavování služeb.
Tr*******.o.
Asistentka jednatele
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
Administrativní podpora, korespondence, tvorba tabulek, přehledů a grafů, rezervace hotelů, letenek, restaurací, autoprovoz, komunikace s IT a jednoduchá obsluha serveru, fakturace, komunikace s poskytovateli služeb, evidence docházky, pojištění zaměstnanců, zadávání inzerce, zástup za recepční (obsluha tel. ústředny, zpracování pošty, objednávání kancel. potřeb, drobné nákupy).
Fo*********.s.
Pracovnice obchodního oddělení
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
Komunikace s obchodními partnery, příprava ceníků, speciálních nabídek a propagačních materiálů, korespondence, práce s internetovými prodejci, zadávání cen do systémů, tvorba tabulek a přehledů.
Fo*********.s.
Recepční
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
Organizace ubytování hostů na základě podkladů z rezervačního oddělení, příprava podkladů pro vyúčtování, vyřizování přání a stížností hostů, příjem cenností do úschovy, rezervace vstupenek.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop