Není foto: Kateřina P., DiS.
ID 1175920

Kateřina P., DiS. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

Vyšší odborná škola

Hotelnictví a turismus

2002 – 2005Vyšší odborné

Střední odborná škola

Ekonomika a administrativa

1998 – 2002SŠ s maturitou

Základní škola

bez zaměření

1989 – 1998Základní

Praxe 13 let a 6 měsíců

ca*********.o.

Asistentka jednatele, HR a marketingová administrativa

2009 – 2018 9 let a 6 měsíců

Administrativní podpora v rámci společnosti - emailová a telefonická komunikace, obchodní korespondence, rezervace letenek, ubytování, restaurací, sjednávání schůzek, kalendář. Komunikace s IT, poskytovateli služeb, obchodními partnery a firemním právníkem. HR a mzdová administrativa - vyhledávání vhodných kandidátů, zadávání personální inzerce, komunikace s personálními agenturami, sjednávání pohovorů, pracovní smlouvy a související dokumenty, evidence v systému, docházky, komunikace s externí mzdovou účtárnou, měsíční a roční prémie, podklady pro mzdy a roční zúčtování daní, potvrzení o příjmu a zaměstnání, tabulky, přehledy. Objednávání kancelářských a hygienických potřeb, hw, nábytku, vybavení, vizitek, propagačních materiálů, sjednávání cen. Marketingová administrativa - překlady, spolupráce s MKT HQ, plán, budget, online reklama, inzerce v tisku, webové prezentace, mailingové kampaně, sponzoring, event management, tiskové zprávy, kontakt s redakcemi a vydavatelstvími. Editace dokumentů, smluv, prezentací. Datová schránka - příjem a odesílání datových zpráv. Recepce - přepojování hovorů, zpracování došlé pošty, příprava jednací místnosti a občerstvení. Objednávání mobilních a datových zařízení, SIM karet, reklamace, nastavování služeb.

Tr*******.o.

Asistentka jednatele

2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců

Administrativní podpora, korespondence, tvorba tabulek, přehledů a grafů, rezervace hotelů, letenek, restaurací, autoprovoz, komunikace s IT a jednoduchá obsluha serveru, fakturace, komunikace s poskytovateli služeb, evidence docházky, pojištění zaměstnanců, zadávání inzerce, zástup za recepční (obsluha tel. ústředny, zpracování pošty, objednávání kancel. potřeb, drobné nákupy).

Fo*********.s.

Pracovnice obchodního oddělení

2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců

Komunikace s obchodními partnery, příprava ceníků, speciálních nabídek a propagačních materiálů, korespondence, práce s internetovými prodejci, zadávání cen do systémů, tvorba tabulek a přehledů.

Fo*********.s.

Recepční

2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců

Organizace ubytování hostů na základě podkladů z rezervačního oddělení, příprava podkladů pro vyúčtování, vyřizování přání a stížností hostů, příjem cenností do úschovy, rezervace vstupenek.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Zájmy

Rodina, zahrada, vaření. Mám dlouholetou praxi v administrativě, jsem pečlivá, pracovitá a zodpovědná. Svěřené úkoly řeším vždy svědomitě tak, abych mohla být spokojená s výsledky své práce. Mám dva syny, oba chodí do školky. Hledám práci na zkrácený úvazek, DPP, DPČ, brigádu - Po-Pá, max. do 15.30. Kladno. Nástup 10/2024 nebo dle dohody. Mám praxi v administrativě, ale nebráním se žádné práci, pokud budu moci odvádět a vyzvedávat děti do a ze školky. Předem děkuji za nabídky.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45