K. Z. , životopis 1363454
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Běchovice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní referent Obchodní zástupce Office manager Pracovník back office Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Hradec Králové
Sociální patologie a prevence
2004 – 2007Bakalářské
Obchodní akademie Praha
Cestovní ruch
1996 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 6 měsíců
Ko*********.o.
Asistentka jednatele
červen 2022 – prosinec 2024 2 roky a 7 měsíců
veškerá administrativa v rámci chodu firmy, příjem, kontrola, zadávání a vystavování faktur, tvorba analýz zakázek, vedení pokladny, vyřizování objednávek, příprava podkladů pro mzdy, správa docházkového systému, personalistika, správa smluv, správa vozového parku, reklamace
Le*********.o.
Disponent
červen 2021 – květen 2022 1 rok
kompletní disponování se zbožím, zavedení systému objednávek zboží na prodejny, příjem zboží administrativně, zadávání nového zboží do systému včetně cen, opravy chybných výdejů skladu, kontrola stavu zásob, podílení se na vývoji specializovaného SW
EG*****.s.
Back & Front Office Assistant
březen 2018 – květen 2021 3 roky a 3 měsíce
personalistika, zpracování podkladů pro mzdy, stravenky, fakturace odběratelé, pokladna, objednávky, správa vozového parku, pořádání firemních akcí, zajišťování reklamních předmětů, asistence řediteli
Sd*******.ú.
Administrátorka vzdělávacího projektu hrazeného z fondu EU
leden 2017 – prosinec 2017 1 rok
kompletní vedení administrativy projektu, příprava podkladů pro účetní, poradenství klientkám
GS*****.o.
Koordinátorka zákazníků/Obchodník
červenec 2014 – prosinec 2016 2 roky a 6 měsíců
získávání nových klientů a kompletní péče o ně, kompletní zpracování obchodních případů, poradenský servis v rámci stavebního řízení, prezentace společnosti na výstavách, vedení agendy v CRM
OS*****žím
Majitelka
duben 2009 – červenec 2012 3 roky a 4 měsíce
kompletní správa eshopu, nákup zboží, vystavování faktur, komunikace se zákazníky
Ab*********.o.
Specialista péče o zákazníky
červen 2006 – prosinec 2007 1 rok a 7 měsíců
podpora pacientů s diabetem, řešení technických problémů s glukometry, školení zákazníků
IN*****oup
Poradce pro finanční plánování
listopad 2004 – květen 2006 1 rok a 7 měsíců
servis a poradenství pro stávající klienty, aktivní vyhledávání nových klientů, uzavírání smluv
Su*******nc.
Team Assistant/Order Admin
srpen 1998 – březen 2002 3 roky a 8 měsíců
vyúčtování služebních cest, pokladna, objednávky, administrace smluv, vyřizování pojistných událostí, implementace SW
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
HeliosZačátečník
PremierPokročilý
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Personalistika
rekvalifikační kurz
květen 2020