Mgr. Bc. Petra D. 36 let , životopis 665875
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Hlídání dětí Chůva Personalista Pracovník back office Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta sportovních studií MU
Regenerace a výživa ve sportu
2013 – 2017Bakalářské
Filozofická fakulta MU Brno
Německý jazyk a literatura
2011 – 2013Vysokoškolské
Filozofická fakulta UP v Olomouci
Německá filologie - Latinská filologie
2008 – 2011Bakalářské
Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov
Gymnázium
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 10 měsíců
LE*****.o.
Asistentka jednatele
květen 2023 – srpen 2024 1 rok a 4 měsíce
evidence faktur, smluv a pošty, fakturace, řešení pojistných událostí, zabezpečení a evidence pojištění, zpracování silniční daně, zabezpečení revizí a pravidelných školení, správa pracovních pomůcek (karty, čipy, oblečení...) a jejich předání zaměstnancům, podíl na náboru nových zaměstnanců, zabezpečení chodu recepce
Di*****.o.
Asistentka marketingu a obchodu
srpen 2019 – květen 2021 1 rok a 10 měsíců
péče o obchodní zástupce společnosti, zajišťování potřebných informací a materiálů pro obchodní tým, tvorba mailingových kampaní, podíl na náboru nových obchodních zástupců, starost o aktuálnost informací na webu, komunikace se zákazníky
Ai*******.s.
Vedoucí oddělení písemné komunikace
duben 2016 – červen 2019 3 roky a 3 měsíce
zodpovědnost za plnění cílů oddělení a adekvátní péči o klienty přes e-maily, zprávy z bankovnictví a na sociálních sítích, návrh a realizace potřebných kroků k naplňování cílů banky, řízení nonstop provozu oddělení, plánování směn, zodpovědnost za rozvoj specialistů (péče o tým v počtu cca 17 lidí), hodnocení specialistů včetně mzdového ohodnocení, koordinace a vedení náborů nových zaměstnanců do týmu, vedení a realizace klíčových projektů kontaktního centra
Ai*******.s.
Trenér kontaktního centra
leden 2015 – březen 2016 1 rok a 3 měsíce
příprava a realizace produktového a komunikačního školení pro stávající i nové zaměstnance, práce na různorodých atomizačních a prodejních kampaních, zodpovědnost za úspěšnost kampaně, příprava komunikační strategie, rozvoj specialistů
Ai*******.s.
Specialista kontaktního centra
listopad 2013 – prosinec 2014 1 rok a 2 měsíce
každodenní komunikace se stávajícími i novými klienty po telefonu, řešení servisních i akvizičních požadavků klienta, návrh vhodného řešení, práce na různorodých kampaních, pomoc při zaškolování nováčků
Ip*****.o.
Mystery Shopper
září 2013 – říjen 2013 2 měsíce
kontrola a hodnocení kvality poskytovaných služeb v různých odvětvích
SC*******.o.
Tazatel, data entry, supervizor
listopad 2006 – září 2013 6 let a 11 měsíců
práce tazatele na projektech průzkumu trhu, aktivní oslovování respondentů v nákupních centrech, obchodech a v ulicích, rekrutace respondentů na asistované nákupy a skupinové diskuze, kontrola, zpracování a vkládání získaných dat, vedení týmu tazatelů, odpovědnost za průběh projektu a komunikace s vedením provozoven, školení, kontrola a hodnocení tazatelů v terénu
St*******.s.
Prodejce zájezdů
červen 2012 – srpen 2013 1 rok a 3 měsíce
práce přes letní sezónu: každodenní komunikace s klienty, vyřizování objednávek, tvorba individuálních nabídek dle požadavků klienta, zodpovědnost za kompletní administrativu objednávek od přípravy smluv až po kontrolu plateb, práce s rezervačními systémy cestovních kanceláří, komunikace se zaměstnanci cestovních kanceláří - ověřování zájezdů, rezervace, změny ve smlouvách, kontrola přijetí cestovních smluv, pokyny pro klienty
Jazyky
latinazačátečník
němčinapokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook