Lucie Z. 38 let , životopis 1329660
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Správce vozového parku Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Business Management - online studium
únor 2023 – dosudBakalářské
Gymnázium Pardubice
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
září 2002 – srpen 2006SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 6 měsíců
TZ*******.o.
Asistentka jednatele a podpora prodeje
červenec 2016 – červen 2021 5 let
• Zajištění plynulého provozu kanceláře • Tvorba reportů klientských portfolií • Komunikace s klienty • Koordinace administrativních úloh a účetních operací
CE*****.s.
Konzultant osobních půjček
únor 2011 – srpen 2012 1 rok a 7 měsíců
• Komunikace klienty (osobní/telefonická) • Akvizice nových klientů • Zodpovědnost za schválení úvěrů • Prodej produktů a služeb na základě potřeb klienta • Orientace na výsledky a optimální řešení pro klienty
Re*******.o.
Asistentka jednatele a podpora chodu kanceláře
září 2010 – listopad 2010 3 měsíce
• Zajištění hladkého provozu pobočky • Správa kancelářského vybavení a úklidu • Podpora účetního oddělení • Organizace a plánování denní činnosti jednatele spoloečnosti
Ko*******vna
Odborný referent a asistentka ředitele regionální pobočky
září 2009 – srpen 2010 1 rok
• Plánování a organizace schůzek ředitelství • Podpora řízení denních činností ředitele • Zlepšení efektivity ředitele pomocí efektivní podpory • Odborná podpora pojišťovacích poradců v cestovním pojištění a pojištění odpovědnosti
GE*******.s.
Osobní bankéř
květen 2008 – červen 2009 1 rok a 2 měsíce
• Zkušenosti s retailovým bankovním poradenstvím • Práce s pestrým portfoliem bankovních produktů: účty, úvěry, investice • Zkušenosti v pokladní činnosti • Pravidelnými školení ČNB • Zaměření na výsledky a kvalitu služeb pro zákazníky
Ho***** ČR
Projektový manažer
říjen 2006 – březen 2008 1 rok a 6 měsíců
• Poskytování pracovně-právního a personálního poradenství • Akvizice nových možností spolupráce a následná komunikace s klienty a vyřešení jejich problémů • Spolupráce s úřadem práce pro podporu malých firem a drobných podnikatelů
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Google AnalyticsZačátečník
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence
prosinec 2016