Není foto: Z. K.
ID 546962

Z. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hradec Králové + 1 km ochota dojíždět Mapa Nový Bydžov + 30 km ochota dojíždět Mapa Lázně Bělohrad + 1 km ochota dojíždět Mapa Jičín + 1 km ochota dojíždět Mapa Hořice (okres Jičín) + 1 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Staré Město + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 1 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Pardubice

Kulturní dějiny (Bc.) a Gender Studies (Mgr.)

2000 – 2005Vysokoškolské

Jednoletý kurz Anglického jazyka

Anglický jazyk

1999 – 2000Základní

VOŠ cestovního ruchu

Průvodcovská činnost v cestovním ruchu

1996 – 1999Vyšší odborné

Střední ekonomická škola v Novém Bydžově

Podnikání a služby

1992 – 1996SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 7 měsíců

Ja********* o.

MANAŽER ZAHRANIČNÍHO OBCHODU Import + export

září 2022 – prosinec 2023 1 rok a 4 měsíce

Obchodní činnost zaměřená na import motocyklů a náhradních dílů značky Jawa (Indie, Čína). Koordinace obchodního případu, řešení dodavatelského řetězce. Řízení přepravních a logistických záležitostí, administrativní agenda spojená s železniční, námořní a leteckou přepravou. Spolupráce se spedičními firmami, analýza cenových nabídek v poměru rychlost a cena. Řešení a vyhodnocení reklamací jednotlivých dílů se zahraničními partnery. Pojištění jednotlivých druhů přeprav (Generali). Interní komunikace s účetním oddělením - fakturace, spolupráce s celním deklarantem - zařazení celních HS kódů. Organizace a plánování exportních expedic. Vytváření a vedení exportní dokumentace. Komunikace se zahraničními partnery email - anj.

B2*******aha

Export manager + Office manager (Business Assistant of managing directors)

září 2018 – prosinec 2021 3 roky a 4 měsíce

Samostatné a kompletní vedení logistického oddělení spojené s přepravou masokostní moučky do Nigérie. Poskytování plné administrativní a organizační podpory 2 jednatelům při správě jejich kalendářů, koordinaci a plánování schůzek, zajišťování služebních cest (letenky) a úkolů ad hoc. Řízení a zodpovědnost za všechny logistické operace při zajištění námořní a pozemní přepravy v návaznosti na výrobu zboží. Vytváření časových plánů. Komunikace s českými i zahraničními dodavateli. Příjem firemních nabídek, zpracování objednávek až po vznik zakázky, komunikace se zákazníkem o případných změnách specifikace a dodacích lhůtách, kontrola podkladů pro expedici zboží, analýzy nabídek speditérů. Zajištění hladkého průběhu dokumentů např. zdravotní certifikát, veterinární kontrola, certifikát o analýze. Úzká spolupráce s účetním oddělením - fakturace (program Pohoda) komunikace s bankami - zejména v otázce sestavení a kontroly dokumentárních akreditivů. Zajištění dodržování mezinárodních obchodních předpisů.

*********a 2

Asistentka místostarostky pro bytovou politiku (Praha 2) + okrajově kulturu

listopad 2014 – říjen 2018 4 roky

Zajištění chodu kanceláře, podkladů a materiálů pro jednání zástupkyně starostky pro bytovou politiku. Vedení diáře a organizování schůzek sekretariátu, evidence a vyřizování pošty, práce v e-spisu, analýza materiálů pro potřeby místostarostky, kontrola úkolů a termínu Rady a Zastupitelstva. Spolupráce se správními firmami a také s bytovým, majetkovým, právním a personálním oddělením. Kontrola kupních smluv pro bytové jednotky po jejich obsahové stránce a její úplnosti v otázce odkupu městských bytů. Komunikace s katastrálním úřadem, Magistrátem hl. m . Prahy.

Na********* o.

Logistic Manager

únor 2012 – červen 2013 1 rok a 5 měsíců

Hlavní náplní této obchodní společnosti byla specializace na nákup a přepravu mražených ryb (Alaska Polock). Zřízení české franšízy ruské společnosti BAMR. Komunikace s ruskou centrálou - zejména spolupráce při zajišťování certifikátů pro lov ryb, komunikace s korejským přístavem Busan, komunikace s německým přístavem Bremerhaven, chladírnami, vedení agendy objednávek. Zajištění námořní přepravy tzv. reeferů do hlavních evropských přístavů. Vytváření časových plánů, plánování přepravy pozemní i námořní, řízení veškerých logistických a distribučních procesů. Tvorba statistik a reportů .

UPS

Ocean Freight Agent

červen 2009 – květen 2011 2 roky

Přijímání objednávek, zajišťování pozemní a námořní přepravy, denní komunikace s UPS kolegy napříč světem, zejména pak s přístavy Bremerhaven, Hamburg. Komunikace s rejdařskými společnostmi, cenové analýzy, fakturace, zajišťování exportních, importních zásilek, fakturace celních výměrů, zajištění certifikátů AMS, ISF, AIG.

Su*******td.

Asistentka japonského generálního ředitele Praha

červen 2007 – květen 2009 2 roky

Pracovní pozice vyžadovala profesionální a reprezentativní vystupování zejména při jednání s našimi obchodními partnery (překlady z a do anj). Vzhledem k velké vytíženosti mého nadřízeného jsem koordinovala a plánovala schůzky, organizovala služební cesty a s tím souvisejících náklady. Pozice dále pak vyžadovala správu kalendáře manažera, zápisy z porad, koordinaci skladových zásob v rámci vybavení kalendáře, ad hoc. administrativní úkoly, pravidelný reporting japonské centrále, přefakturaci firmě UPS. Dále jsem se zaměřovala na prodej, rozvoj a posilování stávajících vztahů s českými obchodními partnery v oblasti logistiky, připravovala účetní podklady pro firmu Deloitte, sestavovala cost, sales a bank reporty, denně komunikovala v ANJ. Kontrakt na dobu určitou.

Je*******ace

Delegát, průvodce, administrativní asistentka

2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců

Vedení reklamních kampaní, sestavení knižních průvodců (Evropa), brožur a letáků, technický průvodce na cestách do zahraničí, zajištění služeb týkající se ubytování, stravování, dopravy - jak administrativně, tak realizačně na místě, překlady ANJ, NJ. Delegát v Rakousku, Maďarsku, Švýcarsku.

To***** o.

Obchodní referent

září 2004 – listopad 2004 3 měsíce

Během studií na VŠ (pátý ročník) jsem byla oslovena, abych pracovala na pozici obchodní asistentka. Zadávala jsem data do programu, komunikovala se zahraniční klientelou, objednávala, fakturovala, informovala zákazníky o možné instalaci garážových průmyslových vrat.

Jazyky

italštinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Jsem komunikativní, spolehlivá, zodpovědná a organizačně schopná. Můj profesní profil je víceoborový. Mám pracovní zkušenosti tedy jako personální a obchodní asistentka v korporátní, soukromé a státní sféře, ale zkušenosti s vytvořením samostatného logistického oddělení z pozice delegujícího manažera. Mou silnou stránkou jsou především organizační schopnosti, které jsem využila zejména v oblasti zahraničního obchodu (logistika export + import), ale také jako průvodce a delegát cestovního ruchu. Ráda bych pracovala dále v oblasti obchodu se zaměřením na mezinárodní trhy s využitím anglického či německého jazyka. Mám vystudovanou i ekonomickou školu, proto se určitě nebráním i i jiným pracovním příležitostem. Mohu pracovat jako administrativní asistentka, Office manager. Orientuji se i v oblasti nemovitostí. Dále mohu nabídnout profesní znalosti i z oblasti cestovního ruchu. Vzhledem k mému oboru na VŠ se také nebráním místu učitelky - dějepis, zeměpis a další. Mluvím anglicky a německy. Místo pracovního výkonu Nový Bydžov, Poděbrady, Hradec Králové, Hořice, Jičín. Nebo Praha 1,2, 8 (Libeň, Palmovka) Možný pracovní nástup ihned 2024, nebo dle dohody.

Kurzy

Starožitník

říjen 2020

Kurz asertivní komunikace Praha

listopad 2010

Kurz týmové spolupráce Praha

květen 2010

Excel mírně pokročilý

duben 2010

Zájmy

Cestování, historie, kulturní dějiny, opera, plavání, lyžování, starožitnictví.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45