Foto: Marcela W.
ID 1317783

Marcela W. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Jinočany + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium

Matematika, fyzika

září 1987 – květen 1991SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 4 měsíce

NN*****vna

Asistentka finančního ředitele a ředitele pojistných matematiků

září 2015 – červen 2018 2 roky a 10 měsíců

Organizace schůzek Vedení kalendáře Vyřizování korespondence a telefonování Příprava podkladů na jednání a jejích distribuce Komunikace s ostatními odděleními a externími společnostmi Zajišťování služebních cest Vedení docházky, evidence dovolených Archivace a skartace dokumentů

Mi***** ČR

Asistentka velvyslance v Litvě (Vilnius)

srpen 2014 – srpen 2015 1 rok a 1 měsíc

Organizace a koordinace pracovních schůzek vedoucího ZÚ Úzký kontakt s diplomatickými misemi cizích států, pracovníky protokolu ministerstev, Úřadu vlády Provádění průběžné kontroly plnění úkolů zadaných vedoucím ZÚ, sledování plnění termínovaných úkolů a zajišťování informovanosti jednotlivých pracovníků ZÚ Vyřizování korespondence do/z ústředí a na jiné ZÚ (telefonní, faxové, Lotus Notes, email) Vedení docházky Příprava, kompletování a odesílání pošty Správa úřední knihovny Příprava a realizace společenských akcí velvyslance

NN*****vna

Asistentka generální ředitelky

červen 2011 – červen 2012 1 rok a 1 měsíc

Organizace schůzek Vedení kalendáře Komunikace s mateřskou společností Vyřizování korespondence a telefonování Příprava podkladů na jednání a jejích distribuce Komunikace s ostatními odděleními a externími společnostmi Zajišťování služebních cest Péče o externí klienty v rámci schůzek s CEO

NN*****vna

Asistentka finanční ředitelky

prosinec 2009 – květen 2011 1 rok a 6 měsíců

Organizace schůzek Vedení kalendáře Vyřizování korespondence a telefonování Příprava podkladů na jednání a jejích distribuce Komunikace s ostatními odděleními a externími společnostmi Zajišťování služebních cest Vedení docházky, evidence dovolených Archivace a skartace dokumentů

Mi***** ČR

Asistentka velvyslance v Keni (Nairobi)

prosinec 2006 – září 2009 2 roky a 10 měsíců

Organizace a koordinace pracovních schůzek vedoucího ZÚ Úzký kontakt s diplomatickými misemi cizích států, pracovníky protokolu ministerstev, Úřadu Provádění průběžné kntroly plnění úkolů zadaných vedoucím ZÚ, sleduje plnění termínovaných úkolů a zajišťuje informovanost jednotlivých pracovníků ZÚ Zajišťování denního do/z ústředí a na jiné ZÚ (telefonní, faxové, Lotus Notes, emailová korespondence) Vedení docházky Příprava, kompletování a odesílání pošty Správa úřední knihovny Příprava a realizace společenských akcí velvyslance Vedení pokladny

Jazyky

ruštinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Databázové systémy

MS AccessZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Personalistika

Personální činnosti Personální management Odměňování a mzdy Právo Personální marketing Písemná komunikace

Zobrazit certifikát o absolvování

srpen 2023

Virtuální asistentka

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2023

Zájmy

Čtení Sport Cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45