Foto: Stanislava R. OZP
ID 1192697

Stanislava R. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo
 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

2.stupeň invalidity

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola pro knihkupce a nakladatelské pracovníky

Knihkupecké a nakladatelské činnosti

září 2000 – červen 2002SŠ s maturitou

Střední odborná škola informačních a knihovnických služeb

Knihovnické a informační systémy a služby (Knihovnické a informační systémy a služby)

září 1997 – červen 2000SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 2 měsíce

BE*******.o.

asistentka/fakturantka Back office pro CZ trh

září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

Zpracování došlých objednávek včetně fakturace/dobropisů, tvorba cenových/projektových nabídek, kalkulace obratových a fixních bonusů pro zákazníky, schvalování nákladových faktur obchodu pro ekonomické oddělení, aktivní komunikace se zákazníky, řešení reklamací, úzká spolupráce s obchodním zástupcem - back office, zadávání zakázek do výroby, vedení pokladny, řešení pohledávek, účast na veletrzích, komunikace napříč firmou. Každodenní práce v systému Helios iNuvio, ShopTet, B2B, EDI.

Ka*******.o.

Administrativní pracovník

listopad 2006 – srpen 2023 16 let a 10 měsíců

Řízená expedice - Příjem objednávek telefonicky nebo e-mailem, zpracování objednávek a jejich zadávání do systému, příprava podkladů pro výrobu a expedici, fakturace, objednávání surovin, materiálu, služeb, pokladna - příjem, výdej hotovosti, reklamace, dohled nad kvalitou výrobků a surovin, inventury, komunikace se zákazníky i dodavateli, řešení provozních záležitostí, dohled nad směnami, příprava podkladů pro mzdy, zástup za vedoucí provozu.

Če*****.s.

Asistent v pojišťovnictví

září 2006 – říjen 2006 2 měsíce

Klientský servis - řešení pojistných událostí a jejich evidence, práce s interními systémy a databázemi.

Aq*****.s.

Administrativní pracovník

červen 2003 – červenec 2004 1 rok a 2 měsíce

Právní oddělení - sepisování listin, ověřování listin, jednání s úřady, příprava podkladů, evidence dokumentů, práce s interními systémy a databázemi. Asistentka obchodního ředitele

Ma*********rna

Administrativní pracovník

září 2002 – květen 2003 9 měsíců

Právní oddělení - všeobecná administrativa, návrhy a kompletace smluv, komunikace s jinými odbory MMB, komunikace s úřady.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

program BIT, Boss, Helios iNuvio, ShopTet, B2B, EDI.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Personální manažer

Rekfalifikační kurz obor Personální manažer

březen 2006

Zvyšování osobní efektivity

Poradenský program

březen 2006

ECDL Certifikate

MS Windows, MS Word, MS Excel, Služby informačních sítí

březen 2006

Filosofický seminář - Katedra teorie

Dvouleté zájmové studium systematické a klinické psychologie

září 2003

Zájmy

Hudba, kultura, knihy, zvířata. Ráda pomáhám a komunikuji s lidmi.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45