Stanislava R. 42 let , životopis 1192697
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Nakladatel Obchodní referent Office manager Pracovník back office Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
2.stupeň invalidity
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola pro knihkupce a nakladatelské pracovníky
Knihkupecké a nakladatelské činnosti
září 2000 – červen 2002SŠ s maturitou
Střední odborná škola informačních a knihovnických služeb
Knihovnické a informační systémy a služby (Knihovnické a informační systémy a služby)
září 1997 – červen 2000SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 2 měsíce
BE*******.o.
asistentka/fakturantka Back office pro CZ trh
září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Zpracování došlých objednávek včetně fakturace/dobropisů, tvorba cenových/projektových nabídek, kalkulace obratových a fixních bonusů pro zákazníky, schvalování nákladových faktur obchodu pro ekonomické oddělení, aktivní komunikace se zákazníky, řešení reklamací, úzká spolupráce s obchodním zástupcem - back office, zadávání zakázek do výroby, vedení pokladny, řešení pohledávek, účast na veletrzích, komunikace napříč firmou. Každodenní práce v systému Helios iNuvio, ShopTet, B2B, EDI.
Ka*******.o.
Administrativní pracovník
listopad 2006 – srpen 2023 16 let a 10 měsíců
Řízená expedice - Příjem objednávek telefonicky nebo e-mailem, zpracování objednávek a jejich zadávání do systému, příprava podkladů pro výrobu a expedici, fakturace, objednávání surovin, materiálu, služeb, pokladna - příjem, výdej hotovosti, reklamace, dohled nad kvalitou výrobků a surovin, inventury, komunikace se zákazníky i dodavateli, řešení provozních záležitostí, dohled nad směnami, příprava podkladů pro mzdy, zástup za vedoucí provozu.
Če*****.s.
Asistent v pojišťovnictví
září 2006 – říjen 2006 2 měsíce
Klientský servis - řešení pojistných událostí a jejich evidence, práce s interními systémy a databázemi.
Aq*****.s.
Administrativní pracovník
červen 2003 – červenec 2004 1 rok a 2 měsíce
Právní oddělení - sepisování listin, ověřování listin, jednání s úřady, příprava podkladů, evidence dokumentů, práce s interními systémy a databázemi. Asistentka obchodního ředitele
Ma*********rna
Administrativní pracovník
září 2002 – květen 2003 9 měsíců
Právní oddělení - všeobecná administrativa, návrhy a kompletace smluv, komunikace s jinými odbory MMB, komunikace s úřady.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
program BIT, Boss, Helios iNuvio, ShopTet, B2B, EDI.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Personální manažer
Rekfalifikační kurz obor Personální manažer
březen 2006
Zvyšování osobní efektivity
Poradenský program
březen 2006
ECDL Certifikate
MS Windows, MS Word, MS Excel, Služby informačních sítí
březen 2006
Filosofický seminář - Katedra teorie
Dvouleté zájmové studium systematické a klinické psychologie
září 2003