
Kamila K. 38 let , životopis 1424399
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Merchandiser Nákupčí Zobrazit vše (9)
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Open University, Londýn
Design
leden 2023 – srpen 2023Bakalářské
Střední průmyslová škola stavební, Havířov, příspěvková organizace
Stavebnictví (Pozemní stavitelství; Dopravní stavitelství; Architektura a design)
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 6 měsíců
Ca*******dýn
Asistentka CEO
duben 2022 – říjen 2024 2 roky a 7 měsíců
Administrativní podpora včetně přípravy dokumentace, fakturace a správy objednávek. Koordinace komunikace s dodavateli a úřady. Zajištění služeb zákazníkům a řešení jakýchkoliv problémů. Správa kalendáře a kooordinace emailů pro všechny bary plus Airbnb. Správa financí, jak pracovních tak osobních. Výzkum produktů a služeb, nákup. Personalistika, spracovávání osobních údajů zaměstnanců. Zajištění plynulého chodu firmy.
Ca*******dýn
Event manažerka
září 2019 – duben 2022 2 roky a 8 měsíců
Plánování, organizace a koordinace akcí a denního provozu tří barů. Komunikace s klienty a poradenství. Zajištění logistiky a koordinace týmů a dodavatelů. Řízení rozpočtu, sledování nákladů a zajištění efektivního využití prostředků. Oragnizace svateb a Vánočních večírků pro firemní klienty.
68*****dýn
Manažerka rezervací
září 2016 – září 2019 3 roky a 1 měsíc
Komunikace s hosty ohledně dostupnosti a speciálních požadavků pro bar s kapacitou okolo 350 hostů. Efektvní organizace a plánování kapacity baru a restaurace. Správa databáze reservací a aktualizace změn. Poskýtování vysoké úrovně zákaznického servisu. Vyřizování stížností a feedbacku.
E&*********dýn
Servírka
září 2013 – květen 2014 9 měsíců
Poskytování vysoké úrovně zákaznického servisu.
So*****dýn
Servírka
leden 2013 – září 2013 9 měsíců
Poskytování velmi náročného zákaznického servisu pro členy tohoto prestižního klubu,
La*********dýn
Manažerka restaurace
květen 2012 – září 2013 1 rok a 5 měsíců
Zajištění chodu restaurace s největší efektivností. Poskytování nejvýšší úrovně zákaznického servisu a řešení stížností. Koordinace a vedení týmu. Inventura, rozpočet, rozvrh směn. Správa rezervací.
Th*********oom
Asistentka Manažera
květen 2010 – červen 2012 2 roky a 2 měsíce
Podpora manažera restaurace a zastoupení pozice dle potřeb firmy.
Th*******dýn
Barista/Servírka
únor 2009 – květen 2010 1 rok a 4 měsíce
Příprava a servírování kávy a nápojů. Komunikace s hosty a poskytování informací o nabídkách a produktech, oblsuha. Zpracování plateb a údržba pokladny.
Jazyky
polštinapokročilý začátečník
slovenštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingZkušený
Google AdsZačátečník
Google search consoleExpert
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Xero, Hubdoc, Quickbooks, Collins, Tevalis, Instagram
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)