Foto: Linda D.
ID 1384316

Linda D. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Čáslav + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SSOŠ Profes s.r.o., Praha 4

Podnikání

září 2009 – srpen 2012SŠ s maturitou

SOU Ohradní

technicko-administrativní pracovnice

září 1998 – srpen 2001Vyučení

Praxe 15 let a 6 měsíců

Po*********ika

Asistentka - brigádně

únor 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců

Mailová komunikace, zasílání pracovních nabídek a následná komunikace s klienty, tvorba reportů, práce v LinkedIn, práce v excelu, Microsoft One, Outlooku ..

Ho*********ika

Číšník/servírka

srpen 2018 – srpen 2019 1 rok a 1 měsíc

Obsluha hostů, zajištění chodu provozovny (příjem zboží, doplňování zboží...), kasírování hostů, inventura.

Ma*********ika

Zástupce vedoucího prodejny/provozu

červenec 2015 – srpen 2018 3 roky a 2 měsíce

Objednávky zboží, příjem a zaskladnění. Zajištění optimalizace skladových zásob, administrativní agenda, výpočet tržeb, minimalizace nákladů prodeje, organizace chodu pobočky, plánování směn. Prodej masa, uzenin, lahůdek a ostatního sortimentu, doplňování do pultu, příprava teplých pokrmů, úklid zázemí.

Ka********* ČR

asistentka nákupu - drogerie (brigádně)

březen 2015 – červenec 2015 5 měsíců

Zodpovědnost za úsek drogerie ( správnost cenovek, dostatek zboží, kontrola celého úseku, tvorba akčních reegálů dle zadání...)

Ce*********ika

administrativní pracovnice (operátorka fakturační linky a technické podpory),

leden 2013 – leden 2015 2 roky a 1 měsíc

Příprava faktur pro zákazníky, kontrola plateb, řešení fakturačních problémů, dotazů k fakturaci či k poskytovaným službám. Uzavírání nových smluv, evidence smluv (a ostatních dokumentů), technická podpora pro zákazníky, telefonické řešení technických problémů, výdej, výměna či převzetí zapůjčeného zařizení, evidence skladových zásob. Vyřizování emailové pošty.

BS*******ika

pracovnice klientského centra

leden 2012 – leden 2013 1 rok a 1 měsíc

Poskytování základních informací klientům, telefonická a mailová komunikace s klienty, scanování smluv a ostatních dokumentů, verifkace strojově zpracovaných dokumentů, příprava a kompletace podkladů pro právní zastupování klientů, archivace všech dokumentů.

Ma*******ika

skladník - brigádně

květen 2012 – prosinec 2012 8 měsíců

Dohledání zboží ve skladu, výdej zboží zákazníkovi na základě faktury, příjem zboží a jeho správné uložení ve skladu.

AK*****ika

administrativní asistentka kanceláře - brigádně

leden 2011 – duben 2012 1 rok a 4 měsíce

Administrativní podpora kanceláře, vyřizování telefoních hovorů, opis dokumentů, psaní dle diktátu advokáta, práce s archivem( vyhledávání potřebných dokumentů, kopírování a jejichv zařazení zpět do spisů. Komunikace s úřady, soudy atp.

CO*********ika

Obsluha čerpací stanice

leden 2003 – leden 2004 1 rok a 1 měsíc

Pokladní, příjem zboží, reminetda tisku, obsluha LPG, doplňováví zboží, obsluha pekárny, úklid, zpracování denní tržby...

Te*******.s.

team leader, administrativní podpora, operátor call centra,

únor 1999 – prosinec 2002 3 roky a 11 měsíců

Aktivní a pasivní telefonický kontakt se zákazníky, nabídka produktů, příjem objednávek (cca 2měsíce). Přepis dat do počítače, zadávání objednávek do systému, mailová komunikace, tvorba statistik (cca 3měsíce). Kompletní příprava projektů - komunikace s klientem, příprava podkladů pro operátory, scénář hovoru, zaškolení operátorů, nepřetržitá kontrola hovorů ze záznamníků a následná konzultace s operátory, vyřizování reklamací, evidence docházky operátorů, rozvržení směn, tvorba statistik, zodpovědnost za běžný chod call centra.

Jazyky

angličtinazačátečník

slovenštinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

účetnictví a daňová evidence s použitím výpočetní techniky

teorie účetnictví a daňové evidence, účtování v praxi (v programu POHODA)

listopad 2024

Zájmy

Rodina, hudba, příroda, sport.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45