Linda D. 41 let , životopis 1384316
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník na přepážce Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SSOŠ Profes s.r.o., Praha 4
Podnikání
září 2009 – srpen 2012SŠ s maturitou
SOU Ohradní
technicko-administrativní pracovnice
září 1998 – srpen 2001Vyučení
Praxe 15 let a 5 měsíců
Po*********ika
Asistentka - brigádně
únor 2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců
Mailová komunikace, zasílání pracovních nabídek a následná komunikace s klienty, tvorba reportů, práce v LinkedIn, práce v excelu, Microsoft One, Outlooku ..
Ho*********ika
Číšník/servírka
srpen 2018 – srpen 2019 1 rok a 1 měsíc
Obsluha hostů, zajištění chodu provozovny (příjem zboží, doplňování zboží...), kasírování hostů, inventura.
Ma*********ika
Zástupce vedoucího prodejny/provozu
červenec 2015 – srpen 2018 3 roky a 2 měsíce
Objednávky zboží, příjem a zaskladnění. Zajištění optimalizace skladových zásob, administrativní agenda, výpočet tržeb, minimalizace nákladů prodeje, organizace chodu pobočky, plánování směn. Prodej masa, uzenin, lahůdek a ostatního sortimentu, doplňování do pultu, příprava teplých pokrmů, úklid zázemí.
Ka********* ČR
asistentka nákupu - drogerie (brigádně)
březen 2015 – červenec 2015 5 měsíců
Zodpovědnost za úsek drogerie ( správnost cenovek, dostatek zboží, kontrola celého úseku, tvorba akčních reegálů dle zadání...)
Ce*********ika
administrativní pracovnice (operátorka fakturační linky a technické podpory),
leden 2013 – leden 2015 2 roky a 1 měsíc
Příprava faktur pro zákazníky, kontrola plateb, řešení fakturačních problémů, dotazů k fakturaci či k poskytovaným službám. Uzavírání nových smluv, evidence smluv (a ostatních dokumentů), technická podpora pro zákazníky, telefonické řešení technických problémů, výdej, výměna či převzetí zapůjčeného zařizení, evidence skladových zásob. Vyřizování emailové pošty.
BS*******ika
pracovnice klientského centra
leden 2012 – leden 2013 1 rok a 1 měsíc
Poskytování základních informací klientům, telefonická a mailová komunikace s klienty, scanování smluv a ostatních dokumentů, verifkace strojově zpracovaných dokumentů, příprava a kompletace podkladů pro právní zastupování klientů, archivace všech dokumentů.
Ma*******ika
skladník - brigádně
květen 2012 – prosinec 2012 8 měsíců
Dohledání zboží ve skladu, výdej zboží zákazníkovi na základě faktury, příjem zboží a jeho správné uložení ve skladu.
AK*****ika
administrativní asistentka kanceláře - brigádně
leden 2011 – duben 2012 1 rok a 4 měsíce
Administrativní podpora kanceláře, vyřizování telefoních hovorů, opis dokumentů, psaní dle diktátu advokáta, práce s archivem( vyhledávání potřebných dokumentů, kopírování a jejichv zařazení zpět do spisů. Komunikace s úřady, soudy atp.
CO*********ika
Obsluha čerpací stanice
leden 2003 – leden 2004 1 rok a 1 měsíc
Pokladní, příjem zboží, reminetda tisku, obsluha LPG, doplňováví zboží, obsluha pekárny, úklid, zpracování denní tržby...
Te*******.s.
team leader, administrativní podpora, operátor call centra,
únor 1999 – prosinec 2002 3 roky a 11 měsíců
Aktivní a pasivní telefonický kontakt se zákazníky, nabídka produktů, příjem objednávek (cca 2měsíce). Přepis dat do počítače, zadávání objednávek do systému, mailová komunikace, tvorba statistik (cca 3měsíce). Kompletní příprava projektů - komunikace s klientem, příprava podkladů pro operátory, scénář hovoru, zaškolení operátorů, nepřetržitá kontrola hovorů ze záznamníků a následná konzultace s operátory, vyřizování reklamací, evidence docházky operátorů, rozvržení směn, tvorba statistik, zodpovědnost za běžný chod call centra.
Jazyky
angličtinazačátečník
slovenštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
účetnictví a daňová evidence s použitím výpočetní techniky
teorie účetnictví a daňové evidence, účtování v praxi (v programu POHODA)
listopad 2024