Š. K. , životopis 1249457
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Manažer prodejního teamu Obchodní asistent Pracovník call centra Prodavač Trenér obchodních dovedností Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer teamu Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Pouchov, Hradec Králové, Střední škola služeb a obchodu
Prodavačka textilu, oděvů a galanterie
1999 – 2002Vyučení
Praxe 17 let a 4 měsíce
Ji*****ing
Asistent prodeje,aranžérka
2019 – dosud 5 let a 10 měsíců
Asistentka prodeje, aranžérka. Zodpovědnost za chod prodejny, aranžmá prodejny, péče o zákazníky, aktivní prodej, administrativa, kreativita, výroba vlastních výrobků, naceňování zboží, jednaní s dodavateli, nákup zboží, zadávání objednávek do systému, jednání s klienty on-line přes stránky společnosti, vyřizování reklamaci, oslovování zákazníků s nabídkou zboží on- line. Sortiment: dámská a dětská móda, Obuv, stříbro, chirurgie, hodinky, keramika, drogerie, káva, čaj, čokolády, víno, dekorace všeho druhu, svíčky, dárky na přání.
Co*******.o.
Teamleader, školitelka
2010 – 2014 4 roky a 6 měsíců
- 29.10.2010 - 31.11.2010 - operátor aktivní linky UPC, prodej UPC produktu, péče o klienty - 01.12.2010 - 28.02.2011 - operátor na pasivní lince UPC, zákaznická linka, starost a péče o klienty UPC - 01.03.2011 - 31.05.2011 - školitelka pro tým operátorů na projektu UPC, zaškolování interního PC systému, školení produktu UPC, školení prodejní dovednosti, trénink argumentace, zvládání námitek, komunikační dovednosti, nastudování callskriptu, rozvolávání týmu na linkách, on-line pomoc na linkách, zpětné vazby, kaučink, motivace. - 01.06.2011 - 29.02.2012 - Teamleader na pasivní lince UPC, vedení velkého týmu lidí ( 30 lidí ), řízení zaměstnanců - FTE kapacity, docházka, plánování dovolené, mzdy, zadávání prodejů do systému, příjímání nových zaměstnanců, ukončení pracovního poměru zaměstnanců, podpora, komunikace, motivace, kontrolní činnost projektu - produktivita, kvalita, výkonnost na projektu, strategická péče o klienty UPC, řešení reklamací, kalibrace hovorů, zpětné vazby, administrativa, krátkodobé a dlouhodobé plánovaní cílů na projektu, rychlé jednání, přizpůsobení se obchodnímu partnerovi, jednání a vyjednávání s obchodním partnerem. - 01.03.2012 - 30.04.2012 - Teamleader pilotních projektu 1188, Knižní Klub, Pražská Plynárenská, Re-Therm. Odstartování nových projektů, zajištění práce pro operátory, jasné nastavení projektů, komunikace s obchodními partnery, rychlé řešení problematiky na projektu, flexibilita, loajálnost na projektech, administrativa, vedení několika týmů lidí, rychlá spolupráce, přizpůsobení ke spokojenosti obchodního partnera. - 01.05.2012 - 31.05.2013 - Teamleader aktivního projektu AIG, znalost programu Hospitalizace s následkem úrazu, Program zlomenin, popálenin a vnitřní poranění, Program AIG+ úrazové pojištění pro případ trvalých následků nebo smrti, ztráty pohyblivosti následkem úrazu + zabezpečení dítěte. Vedení velkého týmu lidí ( 40 a více ) řízení zaměstnanců - kapacity na projektu, docházka, plánování dovolené, mzdy, zadávání prodejů do systému, ukončení pracovního poměru se zaměstnancem, péče o zaměstnance individuální, týmové, podpora, komunikace, motivace, kontrolní činnost projektu - prodeje, produktivita, kvalita, výkonnost na projektu, strategická péče o klienty AIG přenesená na operátory projektu - typologie zákazníků, výborná znalost VOP a callskriptu, komunikační dovednosti, prodejní znalosti, náslechy hovorů, relaxace, motivace , řešení reklamací, kalibrace hovorů, zpětné vazby, administrativa, krátkodobé a dlouhodobé plánovaní cílů na projektu, rychlé jednání, řešení databází na projektu, denní komunikace s obchodním partnerem AIG. - 01.07.2013 – 01.02.2014 – školitelka pro společnost AIG. Rozjet domácí callcentrum společnosti. Spolupráce s externími callcentry společnosti. Vedení velkého týmu lidí ( 3 callcentra ).
Ci*****a.s
Oblastní teamleader, školitelka
2003 – 2010 7 let a 6 měsíců
Vedení prodejen - ( Hradec Králové, Pardubice, Trutnov, Kolín, Ústí nad Orlicí, Praha ), zkušenost vedení středně velkého týmu lidí - ( 20 lidí ), inventarizace, inventury, přijímání nových zaměstnanců, ukončení pracovního poměru zaměstnancům, komunikace mezi vedením a personálem, administrativa, dodací listy, řešení interních záležitostí, kontrolní činnost - ( pokladny, trezory, odvody tržeb ), příprava a zpracování mzdy pro zaměstnance, řešení reklamací, školení personálu, kaučink zaměstnanců, motivace k vyšší výkonnosti a kvalitním výsledkům, které vedou k úspěšnému prodeji, marketing, péče o zákazníky, kvalitní péče o V.I.P klienty.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Začátečník
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Příjemné vystupování, učenlivost, důvěru,loajálnost vůči firmě, profesionalitu a týmového ducha.
Kurzy
komunikační dovednosti, asertivita, stres management, technika vyjednávání a zvládání námitek, zákaznická typologie, poskytování zpětných vazeb, relaxační techniky, duševní hygiena.
City realex a.s. a ComGate Interaktiv s.r.o. vedený lektory
2003