Foto: Bc. Petra D.
ID 1396423

Bc. Petra D. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chomutov + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola - Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem

Sociální pedagogika

září 2015 – květen 2019Bakalářské

Městské gymnázium Jirkov s.r.o.,

Gymnázium (všeobecné zaměření)

září 2011 – červen 2015SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 6 měsíců

L2*******.o.

Asistent prodeje

leden 2022 – listopad 2024 2 roky a 11 měsíců

Tvorba faktur a plánování montáží, Vedení týmu techniků a správa objednávkového systému, Zpracování docházek a komunikace se zákazníky, Vedení evidence zákazníků, servisů a administrativního chodu firmy, Příprava smluv a správa dokumentace

L2*********.o.

Asistent prodeje

březen 2019 – leden 2022 2 roky a 11 měsíců

Tvorba faktur a plánování montáží, Vedení týmu techniků a správa objednávkového systému, Zpracování docházek a komunikace se zákazníky, Vedení evidence zákazníků, servisů a administrativního chodu firmy, Příprava smluv a správa dokumentace

CI*****.o.

Administrativní pracovnice

březen 2017 – únor 2019 2 roky

Mezinárodní kamionová doprava – náplň práce – registrace objednávek, plánování přeprav, sepisování tras, vedení řidičů, vedení evidence práce a přesčasů, kontrola a zpracování objednávek a faktur, párování dokladů, vedení českých, eurových a librových pokladen a vedení příjmů a výdajů řidičů, evidence skladu, skenování, vedení knihy jízd, služební jízdy, práce ve sledovacím programu RAAL, Webdispečink a Fleetboard, zpracovávání výkazů řidičů, počítání diet, kontrola a zpracování stazek, dodacích listů a CMR, nakupování pomůcek do skladu a do kanceláře, nakupování OOPP, psaná komunikace se spedičními společnostmi v anglickém jazyce

OS*********tov

Administrativní pracovnice

duben 2016 – září 2016 6 měsíců

Oddělení lékařské posudkové služby: Popis pracovní pozice - vedení archivů, třídění a odesílání pošty, psaní formulářů, psaní pojistných, nepojistných a jiných než pojišťovacích událostí, skenování Oddělení vymáhání: Popis pracovní pozice - útvar insolvence vedení, vyhledávání insolvenčního rejstříku, skenování, kontrola dluhu, dostupnost prostředků pro insolvenční řízení

Ca*********aha

obsluha hostů

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Cateringová společnost, Praha (Česká republika) Obecní dům - Plzeňská a Francouzská restaurace, Pražský hrad - (obsluha prezidenta ČR), Strahovský klášter a mnoho dalších

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Otužování, cvičení, lyžování, meditace, čtení, vaření, jóga, malování, tvoření.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45