Není foto: N. K.
ID 1278969

N. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Pedagogická fakulta MU Brno

Sociálně pedagogické asistentství

září 2010 – červen 2013Bakalářské

Biskupské gymnázium

Zaměření na humanitní předměty

září 2005 – květen 2009SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 1 měsíc

*********dna

Sociálně-administrativní pracovník

září 2025 – dosud 4 měsíce

• Objednávkový a evidenční systém klientů • Telefonní/mailový/osobní kontakt s klientelou i pedagogy škol • Koordinace obsluhy klientely pracovníky poradny • Administrativa zakázek

Ma*******ola

Asistent pedagoga

březen 2025 – srpen 2025 6 měsíců

• Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami • Spolupráce s učiteli a speciálními pedagogy při přípravě a realizaci výuky •Administrativní podpora učitele •Asistence při výuce-vysvětlování učiva, podpora při plnění úkolů, dohled nad prací žáků • Vedení výuky při absenci pedagoga

Ma*******rno

Asistent pedagoga

říjen 2024 – únor 2025 5 měsíců

Pracovní náplň: • spolupráce s učitelem při výchovné a vzdělávací činnosti • pomoc při komunikaci mezi učiteli a žáky/zákonnými zástupci • individuální i skupinová podpora žáků

El*******/Sk

Specialista transakčních služeb

leden 2022 – srpen 2024 2 roky a 8 měsíců

Pracovní náplň: • Poskytování poradenství zákazníkům • Vkládání a kontrola objednávek a dokumentace v informačním systému • Evidence, kontrola a zpracování přijatých faktur • Kontrola podkladů pro finanční oddělení • Správa pohledávek • Správa zásob propagačních materiálů • Příprava podkladů pro reporting • Tvorba metodiky práce

***** Čr

Odborná referentka klientského centra

říjen 2016 – březen 2018 1 rok a 6 měsíců

Pracovní náplň: • Orientace v českém zdravotním systému • komunikace s klienty, poskytování informací, rad a navrhování řešení v oblasti povinného zdravotního pojištění • práce na PC v interním systému • komunikace se zahraničními zdravotními pojišťovnami

Di******* CZ

Administrativní pracovnice na reklamačním oddělení

září 2011 – duben 2013 1 rok a 8 měsíců

Pracovní náplň: • Práce s PC v interním systému • telefonická komunikace se zákazníky • kontrola stávajících smluv • plánování výjezdů techniků

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Cestování, čtení, fotografování, čas s rodinou

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45