Mgr. Olga G., Dipl. účetnictvi 38 let , životopis 1337557
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční účetní HR specialista Mzdová účetní Office manager Pokladní Recepční v administrativě Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Tavrijska státní agrotechnicka univerzita (Ukrajina) (Účetnictví a audit) Diplom nostrifikován v ČR
Účetnictví a audit
září 2009 – březen 2012Bakalářské
Melitopolská statní pedagogická univerzita (Ukrajina) (Pedagogika a metodika středoškolského vzdělávaní. Matem
Matematika. Pedagogika strediškolstvi
září 2003 – červen 2008Vysokoškolské
Praxe 19 let a 7 měsíců
ZŠ*********ace
Asistent pedagoga
únor 2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců
Plním povinnosti AP, poskytujícího podporu ve vzdělavácím procesu žakům se specialními vzdělávacími potřebami. Pracuji jako sociální pedagog-vychovatel s ukrajinskými dětmi v české škole. Pomáhám jim projit adaptačním obdobím a komunikuju s rodiči těchto dětí kvůli vzdělavácího procesu.
Dě*******tví
Člen ředitelství – hlavní účetní
listopad 2016 – únor 2022 5 let a 4 měsíce
V podniku byla zodpovědná za účetnictví a ekonomické plánování a vedla personální oddělení. Prováděla výpisy prvotní učetní dokumentace, inventarizace, dělala uzávěrky účětních období, překládala hlášení regulačním orgánům (daňová služba nebo Finanční úřad, Oddělení statistiky, Penzijní fond). Zabývala se plánováním vytratí a tvorbou cen, prováděla hotovostní a zúčtovací operace, bankovní platby, odsouhlasovala s dodavateli a zákazníky, kalkulovala mzdy zaměstnancům, vedla personální záznamy v podniku a kanselářské práce.
Ob*********nik
Účetní – vrchní pokladní
říjen 2014 – listopad 2016 2 roky a 2 měsíce
Byla zodpovědná za provádění hotovostních transakcí a bankovnich plateb. Byla regulátorem všech fínančních transakcí podniku. Dohlížela na práci pokladních v maloobchodních prodejnách.
Lé*********oru
Mzdová účetní
srpen 2013 – říjen 2014 1 rok a 3 měsíce
Zabývala se výpočtem platů zaměstnanců, srážkovou daní, hlášením regulačním orgánům a bankovními operacemi pro výplatu mezd.
Dě*******tví
HR-manager, asistentka ředitele
březen 2008 – červenec 2013 5 let a 5 měsíců
Nábor personálu, papírování, hlášení regulačním orgánům (ústředí práce, statistická služba). Vedení personální záznamy v podniku a kanselářské práce.
ZŠ*****ion
Učitelka matematiky a informatiky
září 2007 – červenec 2008 11 měsíců
Byla třídní učitelkou 7. třídy. Pracovala s dětmi na 2.stupnu jako účitelka algebry, geometriji a informatiky
Dě*******tví
Pedagog-organizatorka, animatorka, hlavní vyhovatelka
červen 2004 – srpen 2007 3 roky a 3 měsíce
Organizace odpočinku děti o prazdninach vedle moře. Provedeni venkovnich akce a podobne
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinapokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence (s využítim výpočetní techniky)
Všeoběcné účetnictví, práce v softvaru POHODA
Zobrazit certifikát o absolvování
srpen 2024