Není foto: M. V.
ID 1322601

M. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chvaletice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání + Filosofie humanitních věd

září 2010 – duben 2013SŠ s maturitou

Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Anglický jazyk a španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání

září 2009 – prosinec 2009SŠ s maturitou

Střední odborná škola cestovního ruchu s.r.o.

Management cestovního ruchu

září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou

Praxe 8 let

*****bem

Asistent pedagoga

únor 2024 – červen 2024 5 měsíců

Spolupráce s učitelem, pomoc pedagogickým pracovníkům při výchovně-vzdělávací činnosti, pomoc při komunikaci se žáky a rodiči. Podpora žáka při přípravě na výuku, pomoc při začlenění do kolektivu, zapojování do výuky, práce s celou třídou.

*****bem

Administrativní pracovník

červenec 2019 – leden 2024 4 roky a 7 měsíců

Na této pozici jsem zajišťovala veškeré administrativní práce a organizační úkoly. Mou pracovní činností bylo archivace dokumentů, vedení pokladen, a vystavování faktur, organizování ubytování v případě služebních cest, příprava podkladů a dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, komunikace se zaměstnanci, práce na počítači, inventarizace majetku, přepis dokumentů, vyřizování objednávek, vyřizování telefonátů.

TS*******.o.

Administrativní pracovník

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Na této pozici jsem zajišťovala veškeré administrativní práce a organizační úkoly. Mou pracovní činností bylo archivace dokumentů, vedení pokladny, vystavování faktur, organizování ubytování v případě služebních cest, příprava podkladů a dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, komunikace se zaměstnanci, práce na počítači, inventarizace majetku, přepis dokumentů, vyřizování objednávek, vyřizování telefonátů.

TS*******.o.

Administrativní pracovník

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Na této pozici jsem zajišťovala veškeré administrativní práce a organizační úkoly. Mou pracovní činností bylo archivace dokumentů, vedení pokladny, vystavování faktur, organizování ubytování v případě služebních cest, příprava podkladů a dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, komunikace se zaměstnanci, práce na počítači, inventarizace majetku, přepis dokumentů, vyřizování objednávek, vyřizování telefonátů.

Jazyky

španělštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Kurzy

Rekvalifikační kurz pro asistenty pedagoga - Praktická škola Svítání

leden 2019

Rekvalifikační kurz Účetnictví

Základní kurz účetnictví.

květen 2016

Zájmy

Výlety, práce s dětmi, práce na počítači

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45