M. V. , životopis 1322601
Představa o práci
Kde hledám práci
Chvaletice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání + Filosofie humanitních věd
září 2010 – duben 2013SŠ s maturitou
Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Anglický jazyk a španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání
září 2009 – prosinec 2009SŠ s maturitou
Střední odborná škola cestovního ruchu s.r.o.
Management cestovního ruchu
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 8 let
Zá*****bem
Asistent pedagoga
únor 2024 – červen 2024 5 měsíců
Spolupráce s učitelem, pomoc pedagogickým pracovníkům při výchovně-vzdělávací činnosti, pomoc při komunikaci se žáky a rodiči. Podpora žáka při přípravě na výuku, pomoc při začlenění do kolektivu, zapojování do výuky, práce s celou třídou.
Zá*****bem
Administrativní pracovník
červenec 2019 – leden 2024 4 roky a 7 měsíců
Na této pozici jsem zajišťovala veškeré administrativní práce a organizační úkoly. Mou pracovní činností bylo archivace dokumentů, vedení pokladen, a vystavování faktur, organizování ubytování v případě služebních cest, příprava podkladů a dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, komunikace se zaměstnanci, práce na počítači, inventarizace majetku, přepis dokumentů, vyřizování objednávek, vyřizování telefonátů.
TS*******.o.
Administrativní pracovník
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Na této pozici jsem zajišťovala veškeré administrativní práce a organizační úkoly. Mou pracovní činností bylo archivace dokumentů, vedení pokladny, vystavování faktur, organizování ubytování v případě služebních cest, příprava podkladů a dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, komunikace se zaměstnanci, práce na počítači, inventarizace majetku, přepis dokumentů, vyřizování objednávek, vyřizování telefonátů.
TS*******.o.
Administrativní pracovník
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Na této pozici jsem zajišťovala veškeré administrativní práce a organizační úkoly. Mou pracovní činností bylo archivace dokumentů, vedení pokladny, vystavování faktur, organizování ubytování v případě služebních cest, příprava podkladů a dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, komunikace se zaměstnanci, práce na počítači, inventarizace majetku, přepis dokumentů, vyřizování objednávek, vyřizování telefonátů.
Jazyky
španělštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Kurzy
Rekvalifikační kurz pro asistenty pedagoga - Praktická škola Svítání
leden 2019
Rekvalifikační kurz Účetnictví
Základní kurz účetnictví.
květen 2016