Není foto: O. N.
ID 1190924

O. N.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Yaroslav Mudryi National Law University

Právník

září 2005 – 2010Vysokoškolské

Praxe 8 let a 8 měsíců

MS*****.s.

Asistent finančního ředitele

duben 2020 – červenec 2021 1 rok a 4 měsíce

Odpovědnosti: -zjednodušená zpráva o příjmech za období souhrnná tabulka měsíčních výdajů -porovnání příjmů podle nomenklatury s cenami zboží na skladě pomocí funkce VPR v programu MS Excel - poskytování zpráv o nezaplacených pohledávkách a závazcích na vyžádání -práce s databází společnosti a poskytování souhrnných zpráv vedení společnosti

MS*****.s.

Asistent finančního ředitele

listopad 2017 – květen 2018 7 měsíců

Odpovědnosti: -denní vykazování transakcí na účtech společnosti -příprava platebního plánu na každý den -měsíční výkaz -zjednodušená zpráva o příjmech za období souhrnná tabulka měsíčních výdajů - porovnání příjmů podle nomenklatury s cenami zboží na skladě pomocí funkce VPR v programu MS Excel -poskytování zpráv o nezaplacených pohledávkách a závazcích na vyžádání -práce s databází společnosti a poskytování souhrnných zpráv vedení společnosti

Uk*****td.

Asistent právního oddělení

únor 2016 – listopad 2017 1 rok a 10 měsíců

Odpovědnosti: - asistence vedoucímu právního oddělení při přípravě dokumentů, organizaci převodů, vedení kalendáře obchodních schůzek a jednání, další úkoly. - příprava právních dokumentů (plné moci, úřední dopisy, dodatečné dohody, žádosti). - spolupráce s notáři, příprava kopií firemních dokumentů k notářskému ověření, organizace návštěv notářů v kanceláři. - vedení interní evidence oddělení: plné moci, příchozí/odchozí dokumenty, vedení papírového a elektronického archivu smluv a dalších dokumentů.

OO*********TD"

Právník

2011 – prosinec 2015 5 let

Odpovědnosti: - aktualizace právní základny společnosti - příprava smluv a podpora transakcí - práce s interním oběhem dokumentů - vypracovávání pověření, příprava žalob a nároků - práce s úřady - poradenství pro zaměstnance

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinastředně pokročilá

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

CanvaZkušený

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Účetnictví a daňová evidence

Centrum služeb pro podnikání s.r.o.

2024

Kurz českého jazyka A2

Vyučovacích hodin 100

2023

Kurz českého jazyka B1

Vyučovacích hodin 151

2023

Specializovaný workshop na téma "Správné uzavírání smluv"

2015

Zájmy

Cestování, jóga, jízda na kole, čtení knih, luštění křížovek, malování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45