Michal N. 44 let , životopis 1337610
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Hlubočepy + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Country Director / Manager Provozní ředitel / manažer Technický ředitel/manažer Výkonný ředitel
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Integrovaná střední škola technická a obchodní – Dačice
Obor management, marketing, účetnictví, prodej a obchod
1995 – 2000SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 7 měsíců
BO*****aha
Area manager
únor 2024 – červen 2024 5 měsíců
Byl jsem součástí lokálního managementu. Podílel se na rozvoji a směřování celé firmy. Strategické řízení a rozvoj svěřeného regionu (Praha-Plzeň-ČB). Zodpovědnost za plynulý provoz všech poboček (15) v oblasti. Průběžné vyhodnocování obchodních výsledků poboček v regionu. Vedení, rozvoj a podpora zaměstnanců, spolupráce na řešení personálních záležitostí. Optimalizece pracovních procesů, implementace změn a nových procesů. Zodpovědnost za dodržování procesů a předpisů bezpečnosti práce. Příprava prodejní, nákupní a marketingové strategie. Péče o zákazníky. Práce s obchodním týmem.
JO*********aha
Branch managerArea manager
květen 2022 – leden 2024 1 rok a 9 měsíců
Odpovědnost za finanční, personální a marketingový chod, za implementace firemních cílů, za rozhodovací pravomoce v rámci pobočky a příslušného regionu. Starost o chod a front office a back office procesů pobočky. Jednání s dodavateli a prodejci pobočky. Řízení obchodních potřeb. Správa všech zařízení související s pobočkou. Plánování, vývoj a stanovené cíle v souladu s pokyny mateřské společnosti. Vedení, a koordinace týmů, výběr klíčových pracovníků a dohlížení na marketingové strategie. Sledování finanční situace a výsledky, budování a vedení týmů k dosažení prodejních cílů. Vedení evidence činnosti v CRM systému. Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí. Vedení a výběr obchodníků. Řízení zaměstnanců provozu a externích pracovníků. Odpovědnost, za stav technických prostředků na provozu. Organizace školení pracovníků. Monitorování a analyzování trhu. Jednání s externími firmami. Péče o zákazníky.
TO*******aha
Obchodní manager
leden 2021 – duben 2022 1 rok a 4 měsíce
Odpovědnost za vedení obchodní komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky, spolupráce na tvorbě obchodního plánu a strategie obchodní činnosti společnosti, rozvoj vztahů a navyšování prodeje stávajícím zákazníkům, spolupráce s kolegy z marketingového oddělení, podílení se na tvorbě marketingové strategie, zvolení správné obchodní strategie s uvedením startupové firmy a prvních prototypů na trh.
FL*****aha
Vedoucí dispečinku
září 2020 – prosinec 2020 4 měsíce
Řízení dopravy; koordinace dispečerů; personální řízení týmu; zadávání úkolů a rozvržení směn zaměstnanců; jednání a uzavírání smluv se zákazníky, udržování dobrých vztahů se stálými zákazníky a vyhledávání nových; dohled nad vozovým parkem; správa rozpočtu pro opravy a efektivitu nákladů; plánování oprav; kontrola nákladovosti, vytíženosti a efektivity.
ČS*******aha
Manažer oddělení parking a autobusové dopravy
únor 2011 – září 2020 9 let a 8 měsíců
Zodpovědnost za provoz celé agendy parkingu: Získávání nových zakázek; vyhledávání, jednání a uzavírání smluv se zákazníky; výběr nových dodavatelů; komunikace se stávajícími dodavateli; zajištění provozu po technické stránce; zpracování tržeb; kontrola plateb; reporting; personální řízení týmu; výběr nových zaměstnanců; zadávání úkolů a rozvržení směn zaměstnanců; zpracování mezd zaměstnanců; tvorba marketingové strategie.
TW*******DON
Vedoucí maloobchodu BIO potravin
duben 2009 – říjen 2010 1 rok a 7 měsíců
Zodpovědnost za vedení obchodu; motivace zaměstnanců; výběr nových zaměstnanců; zajištění efektivní komunikace mezi prodejcem a zákazníkem
Te*******ice
Asistent obchodu a jednatele společnosti
červen 2006 – prosinec 2008 2 roky a 7 měsíců
Zodpovědnost za klienty ve svěřeném regionu, vedení obchodních jednání, sestavování obchodních nabídek, výběr nových zaměstnanců, zadáváni úkolů a rozvrženi směn zaměstnanců, zodpovědnost za marketingovou podporu, sledování aktivit konkurence, reporting.
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
HeliosZkušený
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
KRC Team s.r.o
Úspěšný leader svého týmu
září 2018
Školení obchodních dovedností, psychologie při prodeji, mezilidské vztahy
Školení obchodních dovedností, psychologie při prodeji, mezilidské vztahy
duben 2007