Není foto: M. N.
ID 1337610

M. N.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Integrovaná střední škola technická a obchodní – Dačice

Obor management, marketing, účetnictví, prodej a obchod

1995 – 2000SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 7 měsíců

BO*****aha

Area manager

únor 2024 – červen 2024 5 měsíců

Byl jsem součástí lokálního managementu. Podílel se na rozvoji a směřování celé firmy. Strategické řízení a rozvoj svěřeného regionu (Praha-Plzeň-ČB). Zodpovědnost za plynulý provoz všech poboček (15) v oblasti. Průběžné vyhodnocování obchodních výsledků poboček v regionu. Vedení, rozvoj a podpora zaměstnanců, spolupráce na řešení personálních záležitostí. Optimalizece pracovních procesů, implementace změn a nových procesů. Zodpovědnost za dodržování procesů a předpisů bezpečnosti práce. Příprava prodejní, nákupní a marketingové strategie. Péče o zákazníky. Práce s obchodním týmem.

JO*********aha

Branch managerArea manager

květen 2022 – leden 2024 1 rok a 9 měsíců

Odpovědnost za finanční, personální a marketingový chod, za implementace firemních cílů, za rozhodovací pravomoce v rámci pobočky a příslušného regionu. Starost o chod a front office a back office procesů pobočky. Jednání s dodavateli a prodejci pobočky. Řízení obchodních potřeb. Správa všech zařízení související s pobočkou. Plánování, vývoj a stanovené cíle v souladu s pokyny mateřské společnosti. Vedení, a koordinace týmů, výběr klíčových pracovníků a dohlížení na marketingové strategie. Sledování finanční situace a výsledky, budování a vedení týmů k dosažení prodejních cílů. Vedení evidence činnosti v CRM systému. Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí. Vedení a výběr obchodníků. Řízení zaměstnanců provozu a externích pracovníků. Odpovědnost, za stav technických prostředků na provozu. Organizace školení pracovníků. Monitorování a analyzování trhu. Jednání s externími firmami. Péče o zákazníky.

TO*******aha

Obchodní manager

leden 2021 – duben 2022 1 rok a 4 měsíce

Odpovědnost za vedení obchodní komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky, spolupráce na tvorbě obchodního plánu a strategie obchodní činnosti společnosti, rozvoj vztahů a navyšování prodeje stávajícím zákazníkům, spolupráce s kolegy z marketingového oddělení, podílení se na tvorbě marketingové strategie, zvolení správné obchodní strategie s uvedením startupové firmy a prvních prototypů na trh.

FL*****aha

Vedoucí dispečinku

září 2020 – prosinec 2020 4 měsíce

Řízení dopravy; koordinace dispečerů; personální řízení týmu; zadávání úkolů a rozvržení směn zaměstnanců; jednání a uzavírání smluv se zákazníky, udržování dobrých vztahů se stálými zákazníky a vyhledávání nových; dohled nad vozovým parkem; správa rozpočtu pro opravy a efektivitu nákladů; plánování oprav; kontrola nákladovosti, vytíženosti a efektivity.

ČS*******aha

Manažer oddělení parking a autobusové dopravy

únor 2011 – září 2020 9 let a 8 měsíců

Zodpovědnost za provoz celé agendy parkingu: Získávání nových zakázek; vyhledávání, jednání a uzavírání smluv se zákazníky; výběr nových dodavatelů; komunikace se stávajícími dodavateli; zajištění provozu po technické stránce; zpracování tržeb; kontrola plateb; reporting; personální řízení týmu; výběr nových zaměstnanců; zadávání úkolů a rozvržení směn zaměstnanců; zpracování mezd zaměstnanců; tvorba marketingové strategie.

TW*******DON

Vedoucí maloobchodu BIO potravin

duben 2009 – říjen 2010 1 rok a 7 měsíců

Zodpovědnost za vedení obchodu; motivace zaměstnanců; výběr nových zaměstnanců; zajištění efektivní komunikace mezi prodejcem a zákazníkem

Te*******ice

Asistent obchodu a jednatele společnosti

červen 2006 – prosinec 2008 2 roky a 7 měsíců

Zodpovědnost za klienty ve svěřeném regionu, vedení obchodních jednání, sestavování obchodních nabídek, výběr nových zaměstnanců, zadáváni úkolů a rozvrženi směn zaměstnanců, zodpovědnost za marketingovou podporu, sledování aktivit konkurence, reporting.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

HeliosZkušený

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

KRC Team s.r.o

Úspěšný leader svého týmu

září 2018

Školení obchodních dovedností, psychologie při prodeji, mezilidské vztahy

Školení obchodních dovedností, psychologie při prodeji, mezilidské vztahy

duben 2007

Zájmy

sport, četba, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45