Kristýna K. 43 let , životopis 826787
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Analytik prodeje Asistentka Obchodní asistent Obchodní zástupce Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník na přepážce Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední zemědělská škola a gymnázium Staré Město
Ekonomika zemědělství a výživy
1996 – 2000SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 2 měsíce
Gr*****.s.
Analytik prodeje
září 2020 – březen 2024 3 roky a 7 měsíců
Telefonická a emailová komunikace se stávajícími i novými zákazníky. Kontaktování potenciálních zákazníků a následná analýza jejich investičních záměrů a pomoc najít vhodný dotační program. Nabídka a prodej služeb dotačního poradenství. Příprava objednávek a smluv. Administrativní práce chodu kanceláře. Podpora projektových managerů.
Co*******ika
Vedoucí týmu - Středisko služeb zákazníků (příchozí, odchozí hovory)
leden 2006 – červenec 2012 6 let a 7 měsíců
Vedení týmu příchozích hovorů (odchozích hovorů), plánování služeb týmu, zpracování reportů, analýza výsledků, školení nových zaměstnanců, koučink, prezentace, rozdělování cílů, hodnocení hovorů, plnění cílů, řešení reklamací, spolupráce s ostatními odděleními, zpracování docházky týmu, rozvoj členů týmu, podpora obchodního oddělení, BOZP. V rámci Talent programu jsem v roce 2010 působila jako Obchodní zástupce nejdríve pro restaurace a poté pro obchody. Po návratu zpět na Telefonní oddělení jsem rozjela projekt Home office pro brigádníky.
Co*******ika
Zástupce vedoucího týmu - odchozí hovory
leden 2005 – prosinec 2005 1 rok
Zastupování vedoucího, školení nových operátorů, koučink, zpracování reportů, komunikace a spolupráce s ostatními odděleními, příjem příchozích hovorů, řešení zákaznických reklamací, prezentace, plnění týmových cílů.
Co*******ika
Operátor odchozích hovorů
květen 2003 – prosinec 2004 1 rok a 8 měsíců
Telefonický kontakt se zákazníky, prodej po telefonu, péče o zákazníky, komunikace s obchodními zástupci, týmová práce, plnění cílů.
Ah*********ce)
Data operátor
2001 – 2003 2 roky a 6 měsíců
zpracování objednávek, přijímání zboží do pc, škody, slevy, inventury
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Další programy a počítačové znalosti
SAP, eway
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Obchodní dovednosti
Efektivní nabídka zákazníkům, aktivní prodej
2010
Školení zpětné vazby
Jak se připravit na dávání zpětné vazby. Druhy zpětné vazby, následné kroky
2009
Manažerské dovednosti
Rozvoj manažerských dovedností, zlepšení komunikačních dovedností, verbální, neverbální komunikace. Time management
2008
Prezentační dovednosti
Jak si správně připravit prezentaci. Jak dobře prezentovat
2007
Situační styly vedení lidí
Školení bylo o vedení lidí. Jaké jsou styly vedení lidí a jak je používat. Komunikace s podřízenými.
2006