V. K. , životopis 1258224
Představa o práci
Kde hledám práci
Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa Tišnov + 1 km ochota dojíždět Mapa Kuřim + 1 km ochota dojíždět Mapa Lelekovice + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Product Specialist Recepční v administrativě Referent Specialista marketingu Učitel mateřské školky Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
ST. CLAIR COLLAGE, Windsor, ON Canada
Marketing, Business Marketing
1997 – 2000Bakalářské
ST. CLAIR COLLAGE, Windsor, ON Canada
International Business/Business Administration, F.I.T.T. (Forum for International Trade and Training)
1996 – 1999Bakalářské
Riverside Secondary High School, Windsor, ON Canada
High School - Gymnázium/Střední Škola
1990 – 1995SŠ s maturitou
Praxe 29 let a 6 měsíců
Ki******* ČR
AJ pedagog v MŠ
2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců
Diferencované výuky hravou formou podle didaktických zásad dětí věku 2-7 let. Díky mému osobitému přístupu, motivačním dispozicím, a vůdčí osobnosti řízení dětí k maximálnímu rozvoji. Důraz na komunikační dovednosti, výslovnost, sociální začlenění, pocitu bezpečí, pravidla chování a životní hodnoty. One-on-one lekce ZŠ/SŠ studentů, asistence s předškolní výukou, provozem klubíku, a celkového chodu MŠ.
OS********* ČR
Vedení jazykových výuk a kroužků
2015 – 2020 5 let a 6 měsíců
Vedení a organizace celkového chodu, vedení výuk 3-7 dospělých, one-on-one výuk, zájmových kroužků pro 7/8 dětí, a překladatelské služby. Důraz na potřeby zákazníka k maximálnímu rozvoji a osvojení jazyka. Příprava osnov, plánování rozvrhů, fakturace, průzkum trhu, akvizice nových možností, administrativní práce, aj. Správa příprav klientů na zkoušky Cambridge: KET, PET, FCE, CAE, BEC, YLE.
ZE********* ČR
Marketingový specialista
2006 – 2016 10 let a 6 měsíců
Řízení optimalizace marketing odd. pomocí analýzy SWOT, branding značky, a zřízení CI identity. Správa, modernizace, překlad, a aktualizace PR materiálů i produktových katalogů. Zaměření na zavedení produktů Zetor merch. Vedení a organizace merche od A-Z vč. tvorby merch katalogu. Odpovědnost za výběr, realizaci a řízení merch produktů, cenové strategie, monitoring skladu, databázi dodavatelů, objednávek, faktur, a analýzy prodejů. Správa tiskovin, POS/POP materiálů, inzerce, průzkumu konkurence a trendů. Podpora, komunikace se zákazníky, fanoušky, výrobci, dodavateli, agentury PR, grafiky, vydavateli, ale i s interním oddělením: právním, obchodním, sklad, vývoj & výzkumu, HR a IT. Marketingová podpora pro Zetor CA/USA. Administrativní asistent pro manažera a ředitele marketingu. Subvence i účast na veletržních i jiných akcích. Podpora v realizaci a provozu Zetor Gallery.
No*******ADA
Marketing & administrativní koordinátor
2001 – 2006 5 let a 6 měsíců
Vedení marketingových činností jako PR, media, propagace nájemních prostorů, a organizace eventů. Tvorba a udržování zákaznické databáze, zákaznický servis, grafický design propagačních materiálů, loga, inzercí, i firemního CI - korporátní identity. Komunikace s klienty, sponzory. Akvizice potenciálních klientů a sponzorů, prodej reklamních bannerů, a spotů v celém sportovním areále. Administrativní asistent řediteli marketingu.
KI*******IKO
Marketingový koordinátor, (průvodce) lektor AJ
2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců
Nastavení a realizace propagačních strategií, media, PR Zavedení marketingových činností k rozvoji dceřiné pobočky Kanadské jazykové školy, které vedli dalšímu rozšíření. Administrativní koordinace a podpora jednateli mexické pobočky. Průzkum trhu, akvizice nových klientů. Vedení tématových týdenních live broadcastingů v místním rádiovém rozhlasu jako další nástroj k propagaci školy.
Am*********ADA
Administrativní koordinátor
1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců
Administrativní podpora pro manažera prodeje Allianz pojistných produktů. Podpora a plnění úkolů manažera pro hladký chod kanceláře, příprava podkladů, komunikace s brokery. Správa obchodních úkonů jako evidence pojistných potřeb klientů, evidence pojistných událostí, vkládání dat do databáze, komunikace s klienty, zákaznický servis.
RI*****ADA
Administrativní referent, obchodní zástupce
1994 – 1999 5 let a 6 měsíců
Prodej a manipulace s hotovostí se zaměřením na zákaznický servis. Uzavírání/otevírání pokladny, administrativní činnosti a vedení databázi klientů, dodavatelů, firemních účtů, faktur, platebních výkazů, a prodejní data entering/monitoring. (HH: obdobná síť jako Hornbach)
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Kladný vztah k sportu, Psychická odolnost
Kurzy
Pestrý svět - techniky motivace
2013
Český jazyk pro úředníky
2007
Kompletní interní trenér
2007