Veronika S. 36 let , životopis 1392563
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Roudnice nad Labem + 20 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kobylisy + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Mzdová účetní Personalista Pracovník back office Specialista pohledávek Úvěrový specialista Vedoucí provozu / provozní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Lysá nad Labem
Obchodní akademie
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 8 měsíců
NN*****vna
Administrátorka ukončování smluv
září 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce
Ukončování životního pojištění a autorizace. Emailová komunikace s poradci a klienty. Řešení a zpracování exekucí.
Mo********* s.
Asistentka poradce
březen 2020 – srpen 2023 3 roky a 6 měsíců
Asistentská činnost pro poradce Modré pyramidy. Příprava žádostí, dokumentů a pojistných smluv. Nahrávání dokumentů do systému a archivace.
Mo********* s.
Asistentka poradce
červen 2017 – leden 2018 8 měsíců
Asistentská činnost pro poradce Modré pyramidy. Příprava žádostí, dokumentů a pojistných smluv. Nahrávání dokumentů do systému a archivace. Emailová komunikace s klienty.
Mo********* s.
Obchodní manažer v Modrá pyramida a.s
duben 2016 – březen 2017 1 rok
Zacvičování a vedení nováčků nastupujících jako poradci do oblasti. Správa a administrativní činnost spojená s chodem obchodních míst.
Mo********* s.
Pracovník klientského centra na centrále Modre pyramidy
září 2011 – březen 2016 4 roky a 7 měsíců
Osobní jednání s klienty a řešení jejich požadavků a žádostí. Obchodnická činnost ve smyslu zakládání smluv o stavebním spoření, vyřizování hypotéčních úvěrů a pojištění.
Mo********* s.
Pracovník klientského a informačního centra
červen 2009 – srpen 2011 2 roky a 3 měsíce
Komunikace s klienty a poradci po telefonu, vyřizování požadavků přes interní systémy
Te******* O2
Konzultant pro retenci zákazníků
listopad 2008 – únor 2009 4 měsíce
Komunikace se zákazníky po telefonu, vyřizování výpovědí.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace