Lenka F. 45 let , životopis 1390482
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Pracovník back office Referent Trenér obchodních dovedností Úředník Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
management
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 14 let
Ne*********.s.
administrátor veřejných zakázek
únor 2022 – prosinec 2023 1 rok a 11 měsíců
Kompletní realizace veřejných zakázek dle zákona 134/2016 Sb. v rámci projektu REACT EU o objemu cca 100 mil. Kč na pořízení zdravotnického vybavení Nemocnice Žatec, o.p.s. Bylo realizováno 38 veřejných zakázek, včetně zakázek na části. V rámci realizace bylo mou povinností organizovaní komisí a příprava protokolů z jednání. Uveřejňování smluv v registru, práce s VVZ, kompletace materiálů pro poskytovatele dotace a kontrolních orgánů.
Kr*********.s.
referent oddělení veřejných zakázek
2016 – 2022 6 let a 6 měsíců
Administrace veřejných zakázek všech druhů od zadání požadavku, včetně přípravy podkladů v souladu se zákonem 134/2016 Sb. o zadávaní veřejných zakázek v součinnosti s ostatními složkami společnosti. Organizovaní komisí, příprava protokolů z jednání, komunikace s účastníky. Uveřejňování smluv v registru, příprava nabídek. Kompletace materiálů pro jednání představenstva společnosti, zastupitelstvo Ústeckého kraje, ÚOHS a poskytovatele dotací. Mojí samostatnou činností bylo zaškolovaní nových zaměstnanců oddělení, včetně přípravy školících materiálů, testů a seznámení s aplikacemi a systémy zadavatele, zejména s profilem E-ZAK, VVZ aj. Dále prezentační činnost pro ostatní oddělení a odbory.
O2*********.s.
specialista call centra
říjen 2012 – květen 2016 3 roky a 8 měsíců
Vyřizování požadavků zákazníků na reklamaci, což obnáší znalost platných zákonných předpisů, orientace v celém produktovém portfoliu společnosti. Dále orientace v již vystavených fakturách a dokumentech, všech interních systémech, a to jak účetních (SAP), tak i administrativních, prodejních a technických. Tento proces specialista řeší od nabrání požadavků až po konečné vyřešení. U výpovědi byl proces obdobný, pouze se omezuje na administrativní požadavky.
LO*******.o.
specializovaný obchodník IT
2010 – 2015 5 let a 6 měsíců
Nákup a prodej IT HW + SW. Realizace řešení na míru - sestava PC a řešení sítí.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
polštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý
Adobe PhotoshopZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení