Foto: Mgr. Radka P.
ID 1303357

Mgr. Radka P. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Vinohrady + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Mezinárodní vztahy a evropská studia

říjen 2018 – září 2020Vysokoškolské

Vysoká škola regionálního rozvoje

Regionální rozvoj

říjen 2008 – červen 2011Bakalářské

Střední průmyslová škola strojnická, Novoborská 610, Praha 9

Strojírenství a technická administrativa

září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 1 měsíc

EG******* o.

Administrátor veřejné zakázky

duben 2024 – květen 2024 2 měsíce

Dohoda a provedení práce - konzultace se zástupci zadavatele pro přípravu zadávacích podmínek. Vedení zástupců obce pro jednotlivé úkony v rámci výběrového řízení a impelmentace podmínek níže uvedeného evropského fondu. Kompletní zajištění veřejné zakázky malého rozsahu pro projekt podávaný do Fondu životního prostředí ČR. Zajištění souladu se Závazným postupem pro zadávání veřejných zakázek pro období 2021 - 2027. Příprava Kupní smlouvy, zajištění podpisu smlouvy a zákonného uveřejnění. Příprava podkladů (usnesení) pro zastupitelstvo obce a zajištění elektronické archivace dokladů pro případné další kontroly.

Ma*****ahy

Metodik a kontrolor v oblasti veřejných zakázek

září 2018 – květen 2024 5 let a 9 měsíců

Dohoda o pracovní činnosti - metodické vedení finančních manažerů v oblasti veřejných zakázek. Zajištění jejich proškolení v oblasti veřejných zakázek a zajištění zpětné vazby pro pochopení postupů a problematiky veřejných zakázek. Vedoucí týmů při nestandartních postupech zadavatelů, zjištění míry porušení a předkládání návrhů pro řešení daných porušení a jejich závažnosti. Konzultace se zadavateli při zjištěních a příprava protokolů a kontorlních listů o těchto zjištěních. V rámci vedení finanančích manažerů realizované pravidlné schůzky, výstupy ze schůzek předávány zástupci ředitele odboru. Předkládání hodnocení finanančích manažerů v oblasti veřejných zakázek řediteli odboru pro zpětnou vazbu kvality činností finanančích manažerů. Účast na jednáních při stanovení postupů pro zadávání veřejných zakázek v projektech. Účast v kontrolních skupinách po skončení realizace projektu - veřejnosprávní kontroly na místě se zaměřením na finanční kontrolu a realizaci výběrových a zadávacích řízení. Spolupráce s externími právními kancelářemi pro nadlimitní veřejné zakázky. Kontrola zákonných zakázek a zakázek realizovaných dle závazných postupů v rámci operačních programů EU. Práce se sankčním sazebníkem pro porušení zákona či závazných postupů. Práce s informačním systémem pro administraci projektů dotovaných EU - zadávání dat pro oblast veřejných zakázek.

Ce********* ČR

Kontrolor - veřejné zakázky

leden 2023 – duben 2024 1 rok a 4 měsíce

Dohoda o pracovní činnosti - kontrola veřejných zakázek malého rozsahu v souladu se Závaznými postupy pro projekty financované z evropských fondů. Práce dle metodických postupů (interní směrnice) zaměstnavatele. Vedení konzultací zakázek s manažery projektů a specialisty pro administraci veřejných zakázek a dále pak s příjemci dotačního titulu. V rámci vedení manažerů pro oblast veřejných zakázek dohled nad přípravou výstupů manažerů o jednotlivých zjištěních v zakázkách. Předávání reportů ředitelce útvaru o činnosti manažerů a kvality jejich práce. Práce s interními databázemi zaměstnavatele a informačním systémem pro administraci operačního programu IROP 1 a IROP2.

EG******* o.

Projektový manažer

říjen 2021 – duben 2022 7 měsíců

Dohody o provedení práce - Kompletní zajištění realizace zadávacího řízení v souladu se zákonem 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek včetně práce s Věstníkem veřejných zakázek, zřízení a vedení profilů zadavatelů. Příprava žádostí o podporu a příloh pro podání projektů do Operačního programu Životního prostředí - investiční projekty. Vedení projektových týmů pro přípravu projektů a jejich realizaci. Práce s informačním systémem pro podání žádostí o podporu na straně žadatele.

ČD***** s.

Systémový specialista

únor 2012 – březen 2019 7 let a 2 měsíce

Zástupce ředitele odboru investic. Participace na vedení zaměstnanců, kontrola jejich činnosti - zadávání zakázek, přímé nákupy a elektronické tržiště. Přerozdělování práce dle vytíženosti zaměstnanců. Předkládání hodnocení zaměstnanců odboru a konzultace jednotlivých zaměstnanců v jejich přístupu a kvalitě práce s ředitelem odboru. Příprava a realizace zadávacích řízení dle zákona. Zajištění spolupráce mezi odbory pro přípravu zadávacích podmínek. Příprava podkladů pro hodnotící komise a pro jednání s účastníky zadávacích řízení. Prezentace výstupů představenstvu společnosti. Příprava dokumentace pro představenstvo společnosti v oblasti veřejných zakázek. Zajištění podpisů smluv ukončených řízení. Spolupráce s externími advokátními kancelářemi, zejména při vypořádání námitek ze strany uchazečů a přípravě dokumentace pro Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Odpovědnost za komunikaci za společnost s uvedeným Úřadem. Vypracování metodických postupů pro jednotné zadávání zakázek mimo režim zákona a implementace společného postupu pro ostatní odbory společnosti dle kompetencí. Participace na projektech (investiční a neinvestiční) zaměstnavatele podaných pro čerpání dotací z evropských dotačních titulů Operační program Doprava. Zajištění a vedení projektových týmů u těchto projektů, které se skládalo z jednotlivých odborů společnosti, které byly dotčeny daným projektem.

Ho******* s.

Projektový manažer

červen 2015 – únor 2016 9 měsíců

Dohoda o provedení práce v pozici vedoucí projektového týmu pro projekt Horské služby ČR, o. p. s. podaného v dotačním titulu Evropských fondů (cestovní ruch - neinvestiční projekt). Vedení jednání projektového týmu, a to včetně komunikace s vysoutěženými dodavateli. Konzultace a participace na přípravě výběrových řízení dle metodiky poskytovatele dotace. Zadávání požadavků členům týmu pro vedení agendy nutné pro realizaci projektu. Dohled nad zpracováním etapových, průběžných zpráv a závěrečné zprávy. Odpovědnost za změny v projektu a jejich implementaci do projektu. Jednání s poskytovatelem dotace pro realizovaný projekt.

Ce********* ČR

Projektový manažer a zástupce vedoucího

říjen 2010 – prosinec 2011 1 rok a 3 měsíce

Zůstávají činnosti projektového manažera a vedoucího projektových manažerů. Participace na vedení všech zaměstnanců pobočky. Účast při výběrových řízení pro nábor nových zaměstnanců pobočky. Sestavování adaptačních programů a zaučování nově přijatých zaměstnanců. Report vedoucímu pobočky pro oblast hodnocení práce zaměstnanců pro následné nastavení volné složky platu a stanovování návrhů vzdělávání pro zaměstnance pobočky. Implementace metodických postupů na pobočce a kontrola plnění závazných postupů ze strany zaměstnanců. Účast na širších pracovních skupinách s Řídícími orgány. Konzultace projektů s projektovými týmy žadatelů při přípravě projektů. Propagační činnost pro oblast dotačních titulů a účast na školeních pro žadatele pro jednotlivé výzvy. Vytváření reportů pro další data o vytíženosti pobočky (finančních a projektových manažerů), přerozdělování práce - projektů manažerům.

Ce********* ČR

Projektový manažer

listopad 2004 – říjen 2010 6 let

Vedoucí projektových manažerů pobočky, pravidelné schůzky s manažery pro předávání zkušeností v rámci pobočky pro zajištění jednotného postupu při kontrolách projektů. Řešení nestandartních postupů s příslušnými manažery - projektové řízení. Zaučování nově přijatých projektových manažerů. Přijetí žádostí o podporu a následná administrace projektů včetně změn v projektech až po podání závěrečného vyhodnocení akce. Jednalo se jak o investiční, tak neinvestiční projekty. Kontrola výběrových a zadávacích řízení. Konzultační činnost pro žadatele a příjemce dotací. Propagační činnost pro svěřené oblasti dotačních titulů a účast na školeních pro žadatele - workshopy převážně s tématikou veřejných zakázek. Zajištění školení včetně prostor a zajištění jednotlivých odborníků pro jednotlivé části v administraci projektů s cílem zajištění aktivní komunikace s žadateli ne pouze frontálním výkladem. Účast na veřejnosprávních kontrolách, a to v pozici vedoucího kontrolních skupin. Účast na pracovních skupinách a meziresortních schůzkách pro implementaci operačních programů. Připomínkování metodiky jak interní u zaměstnavatele, tak příruček pro postupy pro podání a vedení projektů. Účast a obhajoba postupů prováděných kontrol před zástupci Evropské komise. Vypořádávání zjištění z kontrol jiných subjektů (Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Ministerstvo financí ČR, Finanční úřady ČR, Národní kontrolní úřad ČR). Práce s informačními systémy pro projekty a interními databázemi zaměstnavatele.

Te*******ahy

Správní technik

duben 1998 – říjen 2004 6 let a 7 měsíců

Výkon správy svěřeného majetku (radary, vyhodnocovací pracoviště PČR v Kongresové ulici, P+R, naváděcí a informační systémy). Zajištění správy instalovaného zařízení. Účast na pracovních skupinách pro krátkodobé a střednědobé plánovaní rozvoje hl. m. Prahy pro oblast svěřeného zařízení. Konzultace plánovaných investičních akcí s dotčenými subjekty a projektanty. Příprava výběrových a zadávacích řízení pro nová zařízení. Účast na komisích, posuzování a hodnocení nabídek. Příprava smluv a kontrola jejich naplňování. Účast na kontrolních dnech - investiční akce. Přejímaní zařízení do správy. Kontrola plnění investičních akcí a následné fakturace jednotlivých akcí. Následně vedoucí oddělení světelného signalizačního zařízení, vedení zaměstnanců, kteří spravovali - světelné signalizační zařízení, hlavní dopravní ústřednu PČR, jízdy na červenou. Podávání výstupů řediteli odboru o práci oddělení, přijímání úkolů ze strany ředitele a následné přerozdělení jednotlivým zaměstnancům. Jednání s PČR a IDS a. s. pro zřizování nových zařízení pro bezpečnou a plynulou dopravu v hl. m. Praze. Jednání s Útvarem rozvoje hl. m. Prahy při předkládání záměrů pro změny v dopravě na území hl. m. Prahy. Účast na kongresech ohledně dopravy.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Práce s informačními systémy, které zajišťují administraci evropských fondů, a to jak na straně žadatele o podporu, tak na straně poskytovatele dotace. Práce s databázemi zaměstnavatelů.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Zákon o veřejných zakázkách s důrazem na praktickou aplikaci (pro pokročilé)

Kurz zaměřen na praxi, byl veden spoluautory zákona o veřejných zakázkách. Příklady dobré praxe ze strany zadavatele i kontroly

duben 2011

Právo pro ekonomy a účetní

Seznámení se se zákonem 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejný správě

červen 2009

Finanční kontrola ESF a SROP

Postupy finančních kontrol v oblasti evropských fondů

listopad 2006

Realizace komunikační strategie JPD2 - školící aktivity pro Řídící orgán a zprostředkující subjekt - stáž Bratislava

Legislativa pro evropské fondy, administrativní postupy pro evropské fondy

duben 2006

Realizace a kontrola v oblasti veřejných zakázek

Seznámení se se zákonnými postupy pro zadávání veřejných zakázek

duben 2006

Aktivní sebeřízení

Time management - efektivní práce s časem pro plnění pracovních úkolů.

říjen 2005

Zájmy

Ve svém volném čase se věnuji rodině a sportu.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45