Foto: Simona R.
ID 567278

Simona R. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Mělník + 15 km ochota dojíždět Mapa Kralupy nad Vltavou + 25 km ochota dojíždět Mapa Úžice (okres Mělník) + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ na Proseku, Praha 9, Novoborská 2 - 64-41-L/524 Podnikání Středoškolské nebo vyučení s maturitou

Podnikání (denní forma)

2007 – 2009SŠ s maturitou

SOU a SOŠ Neratovice, Školní 664 - 69-51-H/001Kuchař-číšník Odborné vyučení bez maturity

Kuchař - číšník (Číšník- servírka)

2004 – 2007Vyučení

Praxe 10 let a 6 měsíců

Ma*****mín

Administrátor - Reklamační oddělení

leden 2021 – dosud 4 roky

řešení reklamací s dodavateli i napříč distribučním centrem s ostatními odděleními a sklady. systémové opravy příjmu v programu Wamas, dopříjmy zboží, převody zásob zboží, evidence sald vratných obalů s dodavateli v programu MDW - pohyby, kontrola a odsouhlasení finálního počtu, zajištění vratkového skladu - od příjmu reklamačního produktu, komunikace s nákupním oddělením, návrh řešení s dodavatelem i nákupním oddělením, vystavování podkladů pro fakturační oddělení. ( rozdílové zprávy, opravné doklady) Kvalitativní reklamace s obchody Makro. Měsíční inventura nakládacích pomůcek s obchody Makro Měsíční inventura obalového materialu.

Ge*******a 8

Administrativní pracovník-fakturantka-operátorka

2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců

-komunikace se zákazníkem -aktivní nabízení zboží, příjem zboží -telemarketing -spolupráce s obchodním oddělením -výdej a příjem peněžní hotovosti, fakturace -práce v systému SAP -kompletní zajištění chodu fakturačního oddělení (fax, email, Tel, reklamace) MATEŘSKÁ DOVOLENÁ Leden 2015-2020 srpen

HM*********ice

Administrativní pracovník-fakturantka - asistentka

2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců

Vystavování faktur v programu Helios,kontrola příjemek z poboček, -telefonická podpora pro vedoucí s programem Helios příjem a výdej objednávek -práce s e-shopem( veškerá kompletace objednávky,reklamace,záměny komunikace se zákazníkem.Kontrola e-shopu, aktualizace akčních nabídek....aj. -asistentská práce pro vedení společnosti -práce na recepci,inventury a výstavy společnosti.

Jazyky

němčinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Program SAP, program Helios,Wamas,MDV, avi portal

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

-samostatnost, komunikativnost, příjemné vystupování -organizační schopnosti -zájem o profesní rozvoj, -cit pro společenskou a firemní etiketu -schopnost věcné argumentace, profesionalita,flexibilita, -loajalita, pečlivost sport - cyklistika,běh,četba, turistika Rodinná pohoda

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45