Simona R. 36 let , životopis 567278
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mělník + 15 km ochota dojíždět Mapa Kralupy nad Vltavou + 25 km ochota dojíždět Mapa Úžice (okres Mělník) + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Recepční v administrativě Referent Specialista logistiky Specialista pohledávek Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ na Proseku, Praha 9, Novoborská 2 - 64-41-L/524 Podnikání Středoškolské nebo vyučení s maturitou
Podnikání (denní forma)
2007 – 2009SŠ s maturitou
SOU a SOŠ Neratovice, Školní 664 - 69-51-H/001Kuchař-číšník Odborné vyučení bez maturity
Kuchař - číšník (Číšník- servírka)
2004 – 2007Vyučení
Praxe 10 let a 6 měsíců
Ma*****mín
Administrátor - Reklamační oddělení
leden 2021 – dosud 4 roky
řešení reklamací s dodavateli i napříč distribučním centrem s ostatními odděleními a sklady. systémové opravy příjmu v programu Wamas, dopříjmy zboží, převody zásob zboží, evidence sald vratných obalů s dodavateli v programu MDW - pohyby, kontrola a odsouhlasení finálního počtu, zajištění vratkového skladu - od příjmu reklamačního produktu, komunikace s nákupním oddělením, návrh řešení s dodavatelem i nákupním oddělením, vystavování podkladů pro fakturační oddělení. ( rozdílové zprávy, opravné doklady) Kvalitativní reklamace s obchody Makro. Měsíční inventura nakládacích pomůcek s obchody Makro Měsíční inventura obalového materialu.
Ge*******a 8
Administrativní pracovník-fakturantka-operátorka
2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců
-komunikace se zákazníkem -aktivní nabízení zboží, příjem zboží -telemarketing -spolupráce s obchodním oddělením -výdej a příjem peněžní hotovosti, fakturace -práce v systému SAP -kompletní zajištění chodu fakturačního oddělení (fax, email, Tel, reklamace) MATEŘSKÁ DOVOLENÁ Leden 2015-2020 srpen
HM*********ice
Administrativní pracovník-fakturantka - asistentka
2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců
Vystavování faktur v programu Helios,kontrola příjemek z poboček, -telefonická podpora pro vedoucí s programem Helios příjem a výdej objednávek -práce s e-shopem( veškerá kompletace objednávky,reklamace,záměny komunikace se zákazníkem.Kontrola e-shopu, aktualizace akčních nabídek....aj. -asistentská práce pro vedení společnosti -práce na recepci,inventury a výstavy společnosti.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Program SAP, Helios,Wamas,MDV, avi portal
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace