Simona R. 36 let , životopis 567278
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kralupy nad Vltavou + 20 km ochota dojíždět Mapa Úžice (okres Mělník) + 10 km ochota dojíždět Mapa Mělník + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ na Proseku, Praha 9, Novoborská 2 - 64-41-L/524 Podnikání Středoškolské nebo vyučení s maturitou
Podnikání (denní forma)
2007 – 2009SŠ s maturitou
SOU a SOŠ Neratovice, Školní 664 - 69-51-H/001Kuchař-číšník Odborné vyučení bez maturity
Kuchař - číšník (Číšník- servírka)
2004 – 2007Vyučení
Praxe 10 let a 5 měsíců
Ma*****mín
Administrátor - Reklamační oddělení
leden 2021 – dosud 3 roky a 11 měsíců
řešení reklamací s dodavateli i napříč distribučním centrem s ostatními odděleními a sklady. systémové opravy příjmu v programu Wamas, dopříjmy zboží, převody zásob zboží, evidence sald vratných obalů s dodavateli v programu MDW - pohyby, kontrola a odsouhlasení finálního počtu, zajištění vratkového skladu - od příjmu reklamačního produktu, komunikace s nákupním oddělením, návrh řešení s dodavatelem i nákupním oddělením, vystavování podkladů pro fakturační oddělení. ( rozdílové zprávy, opravné doklady) Kvalitativní reklamace s obchody Makro. Měsíční inventura nakládacích pomůcek s obchody Makro Měsíční inventura obalového materialu.
Ge*******a 8
Administrativní pracovník-fakturantka-operátorka
2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců
-komunikace se zákazníkem -aktivní nabízení zboží, příjem zboží -telemarketing -spolupráce s obchodním oddělením -výdej a příjem peněžní hotovosti, fakturace -práce v systému SAP -kompletní zajištění chodu fakturačního oddělení (fax, email, Tel, reklamace) MATEŘSKÁ DOVOLENÁ Leden 2015-2020 srpen
HM*********ice
Administrativní pracovník-fakturantka - asistentka
2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců
Vystavování faktur v programu Helios,kontrola příjemek z poboček, -telefonická podpora pro vedoucí s programem Helios příjem a výdej objednávek -práce s e-shopem( veškerá kompletace objednávky,reklamace,záměny komunikace se zákazníkem.Kontrola e-shopu, aktualizace akčních nabídek....aj. -asistentská práce pro vedení společnosti -práce na recepci,inventury a výstavy společnosti.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Program SAP, program Helios,Wamas,MDV, avi portal