Foto: Ing. Lucie K.
ID 1431369

Ing. Lucie K. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Zemědělská fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Agroekologie

2007 – 2009Vysokoškolské

Zemědělská fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Agroekologie

2004 – 2007Bakalářské

Všeobecné Gymnázium pod Svatou Horou v Příbrami

Gymnázium (všeobecné)

1997 – 2003SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 3 měsíce

Fa*****.o.

Mzdová účetní

únor 2019 – březen 2022 3 roky a 2 měsíce

Výpočet mezd a odměn zaměstnanců - příprava veškerých potřených dokladů. Zpracování a evidence docházek. Vedení mzdové agendy a výpočet odvodů. Základní personalistika – vznik/zánik PP, DPP, DPČ. Vyřizování pracovních úrazů. Komunikace s příslušnými úřady, exekutory, vedoucími, zaměstnanci aj.

Fa*********.o.

Zpracování dotačních projektů

říjen 2018 – únor 2019 5 měsíců

Sběr potřebných dat a dokumentů pro úspěšné podání žádostí na SZIF v řádném termínu.

iP*********.o.

Asistentka marketingu

duben 2012 – prosinec 2017 5 let a 9 měsíců

Účast při tvorbě propagačních materiálů (ekologické zemědělství, biopotraviny) a následná propagace – oslovování firem, spoluúčastpři tvorbě webových stránek.

iP*********.o.

Administrátor internetového obchodu, operátor nákupu a prodeje

listopad 2011 – duben 2012 6 měsíců

Administrativní činnost, obchod, informační systém, komunikace se zákazníky, IT správa webových stránek na mírně pokročilé úrovni, organizace příjmu a odbytu.

Ro*********.s.

Asistentka administrativní správy budov

srpen 2010 – červenec 2011 1 rok

Administrativní práce spojené s každodenním chodem recepce, vyřizování úředních záležitostí, telefonických hovorů, nájemních smluv či dodatků, práce s došlou a odeslanou poštou-její evidence a přerozdělování, archivace dokumentů, samostatné řešení dílčích úkolů...komplexní péče o chod budovy a spokojenost nájemníků.

Ze*********ích

Administrativní pracovník na projektu Sustainable Kitchen

leden 2010 – červenec 2010 7 měsíců

Administrace projektu, sběr a vyhodnocování dat, měření spotřeby energie vybraných vývařoven, komunikace s ostatními pracovišti, organizace a následné absolvování workshopů, administrativní výpomoc na katedře - příprava podkladů a prezentací k výuce.

Wi*******.o.

Administrátor e-shopu, expeditér

leden 2008 – červen 2010 2 roky a 6 měsíců

Administrativní činnost, komunikace se zákazníky, organizace odbytu, expedice zásilek.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Institut profesního vzdělávání, s.r.o.

Rekvalifikační program Mzdové účetnictví

květen 2019

Zájmy

Hudba, Golf, zahrada, rodina

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45