
Ing. Lucie K. 41 let , životopis 1431369
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Mzdová účetní Personalista Zobrazit vše (6)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Zemědělská fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Agroekologie
2007 – 2009Vysokoškolské
Zemědělská fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Agroekologie
2004 – 2007Bakalářské
Všeobecné Gymnázium pod Svatou Horou v Příbrami
Gymnázium (všeobecné)
1997 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 3 měsíce
Fa*****.o.
Mzdová účetní
únor 2019 – březen 2022 3 roky a 2 měsíce
Výpočet mezd a odměn zaměstnanců - příprava veškerých potřených dokladů. Zpracování a evidence docházek. Vedení mzdové agendy a výpočet odvodů. Základní personalistika – vznik/zánik PP, DPP, DPČ. Vyřizování pracovních úrazů. Komunikace s příslušnými úřady, exekutory, vedoucími, zaměstnanci aj.
Fa*********.o.
Zpracování dotačních projektů
říjen 2018 – únor 2019 5 měsíců
Sběr potřebných dat a dokumentů pro úspěšné podání žádostí na SZIF v řádném termínu.
iP*********.o.
Asistentka marketingu
duben 2012 – prosinec 2017 5 let a 9 měsíců
Účast při tvorbě propagačních materiálů (ekologické zemědělství, biopotraviny) a následná propagace – oslovování firem, spoluúčastpři tvorbě webových stránek.
iP*********.o.
Administrátor internetového obchodu, operátor nákupu a prodeje
listopad 2011 – duben 2012 6 měsíců
Administrativní činnost, obchod, informační systém, komunikace se zákazníky, IT správa webových stránek na mírně pokročilé úrovni, organizace příjmu a odbytu.
Ro*********.s.
Asistentka administrativní správy budov
srpen 2010 – červenec 2011 1 rok
Administrativní práce spojené s každodenním chodem recepce, vyřizování úředních záležitostí, telefonických hovorů, nájemních smluv či dodatků, práce s došlou a odeslanou poštou-její evidence a přerozdělování, archivace dokumentů, samostatné řešení dílčích úkolů...komplexní péče o chod budovy a spokojenost nájemníků.
Ze*********ích
Administrativní pracovník na projektu Sustainable Kitchen
leden 2010 – červenec 2010 7 měsíců
Administrace projektu, sběr a vyhodnocování dat, měření spotřeby energie vybraných vývařoven, komunikace s ostatními pracovišti, organizace a následné absolvování workshopů, administrativní výpomoc na katedře - příprava podkladů a prezentací k výuce.
Wi*******.o.
Administrátor e-shopu, expeditér
leden 2008 – červen 2010 2 roky a 6 měsíců
Administrativní činnost, komunikace se zákazníky, organizace odbytu, expedice zásilek.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Institut profesního vzdělávání, s.r.o.
Rekvalifikační program Mzdové účetnictví
květen 2019