N. S. , životopis 1331435
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní specialista Finanční poradce Leasingový specialista Likvidátor pojistných událostí Pracovník back office Specialista pohledávek Specialista splátkového prodeje Úvěrový specialista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
STŘEDNÍ ŠKOLA GASTRONOMICKÁ A HOTELOVÁ PRAHA
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
2008 – 2013SŠ s maturitou
California Sun School
Anglický jazyk
1994 – 1995Základní
STŘEDNÍ ZDRAVOTNÍ ŠKOLA BENEŠOV
Zdravotní sestra
září 1990 – květen 1994Vyučení
Základní škola Dukelská, Benešov
1982 – 1990Základní
Praxe 27 let a 4 měsíce
DA*********.o.
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK VÝKUPU VOZIDEL
prosinec 2023 – dosud 1 rok
Administrativní práce. Rozepisování vykoupených vozů do systému a prověřování vykoupených vozidel i zákazníků.
VE*********ŠOV
DISPONENT NOVÝCH VOZŮ
květen 2021 – září 2022 1 rok a 5 měsíců
Komunikace s importérskou společností, objednávání nových vozů do výroby. Správa prodejního vozového parku. Produktová podpora prodejcům. Zpracovávání pravidelných reportů. Administrativní podpora prodejního týmu. Vedení kompletní agendy čerpání finančních podpor. Běžné administrativní práce spojené s prodejem vozů. Příprava podkladů ke smlouvám (pojištění, leasing, atd.)
IN***** ČR
OPERÁTOR PRODEJE
červen 2018 – březen 2021 2 roky a 10 měsíců
Odborné poradenství a podpora klientům. Zpracování cenových nabídek, podpora a péče o stávající portfolio. Prezentace sortimentu a služeb Inter Cars, představování nových výrobků, informování o speciálních akcích pro partnery, o kampaních na vybrané druhy zboží, apod.
O2*********LIC
STORE MANAGER
leden 2015 – květen 2018 3 roky a 5 měsíců
Vedení týmu 6 lidí. Motivace kolegů a dohled nad plněním plánů prodejny a zodpovědnost za výsledky prodejny. Zajištění plynulého chodu prodejny. Adaptace a zaškolení nových kolegů. Řešení konfliktních situací se zákazníky.
IN*******.V.
SENIOR FINANCIAL SERVICE REPRESENTATIVE
březen 2006 – prosinec 2014 8 let a 10 měsíců
Vedení týmu 8 lidí. Motivace kolegů a dohled nad plněním plánů prodejny a zodpovědnost za výsledky prodejny. Zajištění plynulého chodu prodejny. Adaptace a zaškolení nových kolegů. Řešení konfliktních situací se zákazníky
IN*******.V.
FINANCIAL SERVICES REPRESENTATIVE
červen 2000 – únor 2006 5 let a 9 měsíců
Nabídka služeb klientům v oblasti penzijního připojištění, spořících účtů, podílových fondů a stavebního spoření, uzavírání smluv nových klientů a péče o stávající klienty, poskytování dalšího servisu po dobu trvání smlouvy.
HA*******ORT
Asistentka
květen 1996 – květen 2000 4 roky a 1 měsíc
Administrativní činnost, plánování meetingů a obchodních schůzek ředitele, komunikace s obchodními partnery, vyřizování korespondence, pořizování zápisu z porad, zadávání faktur do systému, evidence pohledávek a faktur po splatnosti
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
ČNB - Osvědčení o registraci pojišťovacího zprostředkovatele
2007
ČNB - Osvědčení o registraci k prodeji cenných papírů
2002