Foto: Denisa Š.
ID 1344523

Denisa Š. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Černý Most + 10 km ochota dojíždět Mapa

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola podnikání a gastronomie

ŠVP Obchodník

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 4 měsíce

Pr*****eu)

Administrativní prácovník - vyhledávání kontaktů / HR Manager

červen 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

Mým hlavním úkolem na pozici administrativní pracovník bylo vyhledávání kontaktů na velké korporáty, obchodní domy, festivaly a jiné. Vždy podle zadání. Po zapracování jsem přešla na pozici HR Manager - náplň práce bylo nabírat nové zaměstnance, komunikace s nimi. Měla jsem na starosti množství klientských akcí, na které obsazovala vhodné kandidáty. Jedná se o zpracování životopisů, nábor a koordinace brigádníků na akci. Komunikace s klientem. Tvorba inzerce na sociální sítě i pracovní portály. Administrativa - smluvní dokumentace, zpracování docházky a příprava podkladu ke mzdám.

Cr*******a.s

Telefoní operátor verification / Underwriting Consultant

březen 2016 – dosud 8 let a 6 měsíců

Mou hlavní náplní při nástupu bylo ověřovaní informací od klientů, vyžadování dokumentů a poté i ověřovaní pravdivosti daných informací. Poté jsem přešla na vyšší pozici Underwriting consultant - Mou hlavní náplní práce bylo kontrola žádostí se schvalovacím procesem -> práce na počítači s internetem, vyhledávačem a interním systémem.

Be*******r.o

Fakturant/ka

květen 2009 – únor 2023 13 let a 10 měsíců

Měla jsem na starosti fakturaci z dodacích listů, příprava opravných daňových dokladů, skont, zápočtů, vymáhání pohledávek a banka - párování plateb, inventury dále jsem se starala o komunikaci s klienty a chod kanceláře v době nepřítomnosti ostatních pracovníků ( vydávání zboží ze skladu či přepravní společnosti, příprava dodacích listů, naskladnění zboží na sklad aj).

Sc*****r.o

Specialista pohledávek

říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce

Mým hlavním úkolem bylo s klientem najít řešení jak zaplati dluh po splatnosti.

GT*****ing

Pokladní, příprava cateringu

listopad 2015 – únor 2016 4 měsíce

Ministerstvo dopravy - kantýna - obsluha pokladny a doplňovaní zboží, objednávání zboží, příprava cateringu do zasedacích místností dále obsluha pokladny na jídelně.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Program Kostka

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

Mám ráda společenské akce, hudbu a kulturu. Zajímám se o moderní technologii, takže nemám problém s učením nových programů.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45