Denisa Š. 33 let , životopis 1344523
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola podnikání a gastronomie
ŠVP Obchodník
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 8 měsíců
Pr*****eu)
Administrativní prácovník - vyhledávání kontaktů / HR Manager
červen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Mým hlavním úkolem na pozici administrativní pracovník bylo vyhledávání kontaktů na velké korporáty, obchodní domy, festivaly a jiné. Vždy podle zadání. Po zapracování jsem přešla na pozici HR Manager - náplň práce bylo nabírat nové zaměstnance, komunikace s nimi. Měla jsem na starosti množství klientských akcí, na které obsazovala vhodné kandidáty. Jedná se o zpracování životopisů, nábor a koordinace brigádníků na akci. Komunikace s klientem. Tvorba inzerce na sociální sítě i pracovní portály. Administrativa - smluvní dokumentace, zpracování docházky a příprava podkladu ke mzdám.
Cr*******a.s
Telefoní operátor verification / Underwriting Consultant
březen 2016 – dosud 8 let a 10 měsíců
Mou hlavní náplní při nástupu bylo ověřovaní informací od klientů, vyžadování dokumentů a poté i ověřovaní pravdivosti daných informací. Poté jsem přešla na vyšší pozici Underwriting consultant - Mou hlavní náplní práce bylo kontrola žádostí se schvalovacím procesem -> práce na počítači s internetem, vyhledávačem a interním systémem.
Be*******r.o
Fakturant/ka
květen 2009 – únor 2023 13 let a 10 měsíců
Měla jsem na starosti fakturaci z dodacích listů, příprava opravných daňových dokladů, skont, zápočtů, vymáhání pohledávek a banka - párování plateb, inventury dále jsem se starala o komunikaci s klienty a chod kanceláře v době nepřítomnosti ostatních pracovníků ( vydávání zboží ze skladu či přepravní společnosti, příprava dodacích listů, naskladnění zboží na sklad aj).
Sc*****r.o
Specialista pohledávek
říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce
Mým hlavním úkolem bylo s klientem najít řešení jak zaplati dluh po splatnosti.
GT*****ing
Pokladní, příprava cateringu
listopad 2015 – únor 2016 4 měsíce
Ministerstvo dopravy - kantýna - obsluha pokladny a doplňovaní zboží, objednávání zboží, příprava cateringu do zasedacích místností dále obsluha pokladny na jídelně.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Program Kostka
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce