Foto: Denisa Š.
ID 1344523

Denisa Š. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Černý Most + 10 km ochota dojíždět Mapa

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola podnikání a gastronomie

ŠVP Obchodník

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 5 měsíců

Pr*****eu)

Administrativní prácovník - vyhledávání kontaktů / HR Manager

červen 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce

Mým hlavním úkolem na pozici administrativní pracovník bylo vyhledávání kontaktů na velké korporáty, obchodní domy, festivaly a jiné. Vždy podle zadání. Po zapracování jsem přešla na pozici HR Manager - náplň práce bylo nabírat nové zaměstnance, komunikace s nimi. Měla jsem na starosti množství klientských akcí, na které obsazovala vhodné kandidáty. Jedná se o zpracování životopisů, nábor a koordinace brigádníků na akci. Komunikace s klientem. Tvorba inzerce na sociální sítě i pracovní portály. Administrativa - smluvní dokumentace, zpracování docházky a příprava podkladu ke mzdám.

Cr*******a.s

Telefoní operátor verification / Underwriting Consultant

březen 2016 – dosud 8 let a 7 měsíců

Mou hlavní náplní při nástupu bylo ověřovaní informací od klientů, vyžadování dokumentů a poté i ověřovaní pravdivosti daných informací. Poté jsem přešla na vyšší pozici Underwriting consultant - Mou hlavní náplní práce bylo kontrola žádostí se schvalovacím procesem -> práce na počítači s internetem, vyhledávačem a interním systémem.

Be*******r.o

Fakturant/ka

květen 2009 – únor 2023 13 let a 10 měsíců

Měla jsem na starosti fakturaci z dodacích listů, příprava opravných daňových dokladů, skont, zápočtů, vymáhání pohledávek a banka - párování plateb, inventury dále jsem se starala o komunikaci s klienty a chod kanceláře v době nepřítomnosti ostatních pracovníků ( vydávání zboží ze skladu či přepravní společnosti, příprava dodacích listů, naskladnění zboží na sklad aj).

Sc*****r.o

Specialista pohledávek

říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce

Mým hlavním úkolem bylo s klientem najít řešení jak zaplati dluh po splatnosti.

GT*****ing

Pokladní, příprava cateringu

listopad 2015 – únor 2016 4 měsíce

Ministerstvo dopravy - kantýna - obsluha pokladny a doplňovaní zboží, objednávání zboží, příprava cateringu do zasedacích místností dále obsluha pokladny na jídelně.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Program Kostka

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

Mám ráda společenské akce, hudbu a kulturu. Zajímám se o moderní technologii, takže nemám problém s učením nových programů.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45