Denisa Š. 33 let , životopis 1344523
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola podnikání a gastronomie
ŠVP Obchodník
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 5 měsíců
Pr*****eu)
Administrativní prácovník - vyhledávání kontaktů / HR Manager
červen 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce
Mým hlavním úkolem na pozici administrativní pracovník bylo vyhledávání kontaktů na velké korporáty, obchodní domy, festivaly a jiné. Vždy podle zadání. Po zapracování jsem přešla na pozici HR Manager - náplň práce bylo nabírat nové zaměstnance, komunikace s nimi. Měla jsem na starosti množství klientských akcí, na které obsazovala vhodné kandidáty. Jedná se o zpracování životopisů, nábor a koordinace brigádníků na akci. Komunikace s klientem. Tvorba inzerce na sociální sítě i pracovní portály. Administrativa - smluvní dokumentace, zpracování docházky a příprava podkladu ke mzdám.
Cr*******a.s
Telefoní operátor verification / Underwriting Consultant
březen 2016 – dosud 8 let a 7 měsíců
Mou hlavní náplní při nástupu bylo ověřovaní informací od klientů, vyžadování dokumentů a poté i ověřovaní pravdivosti daných informací. Poté jsem přešla na vyšší pozici Underwriting consultant - Mou hlavní náplní práce bylo kontrola žádostí se schvalovacím procesem -> práce na počítači s internetem, vyhledávačem a interním systémem.
Be*******r.o
Fakturant/ka
květen 2009 – únor 2023 13 let a 10 měsíců
Měla jsem na starosti fakturaci z dodacích listů, příprava opravných daňových dokladů, skont, zápočtů, vymáhání pohledávek a banka - párování plateb, inventury dále jsem se starala o komunikaci s klienty a chod kanceláře v době nepřítomnosti ostatních pracovníků ( vydávání zboží ze skladu či přepravní společnosti, příprava dodacích listů, naskladnění zboží na sklad aj).
Sc*****r.o
Specialista pohledávek
říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce
Mým hlavním úkolem bylo s klientem najít řešení jak zaplati dluh po splatnosti.
GT*****ing
Pokladní, příprava cateringu
listopad 2015 – únor 2016 4 měsíce
Ministerstvo dopravy - kantýna - obsluha pokladny a doplňovaní zboží, objednávání zboží, příprava cateringu do zasedacích místností dále obsluha pokladny na jídelně.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Program Kostka
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce