Foto: Ing. Lenka L.
ID 1344585

Ing. Lenka L. 53 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Technická univerzita v Liberci Fakulta pedagogická

Učitelství odborných předmětů

říjen 1991 – únor 1997Bakalářské

Technická univerzita v Liberci Fakulta textilní

Textilní materiálové inženýrství a ekonomika spotřebního průmyslu

říjen 1990 – červen 1996Vysokoškolské

Gymnázium v Nové Pace

Gymnázium (Gymnázium - všeobecné)

září 1986 – květen 1990SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 1 měsíc

En*******.o.

Administrativní pracovník

srpen 2019 – dosud 5 let a 1 měsíc

Asistent jednatele Zpracování mezd zaměstnanců, vedení jejich docházky Příprava podkladů pro účetnictví Vedení pokladní knihy a správa hotovosti Kontrola a proplácení faktur, daňových dokladů ...

Su*********.o.

Vedoucí OEM prodeje

září 2017 – červenec 2019 1 rok a 11 měsíců

Komunikace s OEM zákazníky, zodpovědnost za plnění dodávek k zákazníkovi. Zadávání zakázek do výroby. Spolupráce na projektech OEM zákazníků, zpracování jejich požadavků a komunikace s produktovým oddělením. Prvotní řešení a komunikace se OEM zákazníkem ohledně reklamací. Správa mezd a docházky podřízených pracovníků.

Su*********.o.

Vedoucí plánování a interního prodeje

červen 2015 – srpen 2018 3 roky a 3 měsíce

Řízení oddělení plánování 16 lidí. Správa mezd a docházky podřízených pracovníků. Společně s personálním oddělením výběr nových uchazečů o práci do oddělení plánování. Základní proškolení podřízených. Vedení výběrových řízení pro dodavatele služby převážně v oblasti dopravy. Plánování výroby a prodeje pro Intercompany Walraven. Zodpovědnost za nastavení skladových minim výrobků, kategorizaci výrobků, provádění změn v kategorizaci výrobků. Nastavení a optimalizace procesů v plánování a prodeji. Spolupráce s produktovým oddělení ohledně nastavení procesů u nových řad výrobků. Řízení výroby u nových řad výrobků. Zodpovědnost za hodnotu skladu Intercompany výrobků. Komunikace se zákazníky, případné urychlení výroby dle jejich požadavků. Komunikace se zákazníky v případě Intercompany reklamací. Řízení montáže (včetně závozu polotovarů a zpětné naskladnění hotových výrobků) v kooperujících firmách (Vězeňská služba Valdice, chráněná dílna Cimbál Jablonec nad Nisou, chráněná dílna Filipa Lázně Bělohrad... cca 550 lidí). Interní auditor.

Su*********.o.

Vedoucí oddělení kvality a manager jakosti

leden 2007 – květen 2015 8 let a 5 měsíců

Vedení oddělení kvality v počtu 8 lidí. Společně s personálním oddělením výběr nových uchazečů o zaměstnání. Základní proškolení podřízených. Správa mezd a docházky podřízených pracovníků. Kvalitářská školení zaměstnanců firmy pokud bylo potřeba. Postupné vybudování systému jakosti ve firmě, zavedení principů jakosti. Provedení firmy procesem certifikace a získání certifikátu ISO 9001. Správce ISO dokumentace. Kontrola jakosti výrobků. Rozhodnout v případě nejasností. Interní auditor. Správa a řešení reklamací. Stanovení nápravních a preventivních nařízení, sledování jejich uvedení do praxe a následné vyhodnocení. Komunikace se zákazníkem ohledně reklamací a vyčíslení škod. Firemní metrolog.

Te*******kou

Vedoucí úseku řízení jakosti

únor 2005 – prosinec 2006 1 rok a 11 měsíců

Vedení oddělení kvality v počtu 4 lidi. Správa mezd a docházky podřízených. Správce ISO dokumentace. Vyřizování a posuzování oprávněnosti reklamací. Komunikace se zákazníky. Kontrola jakosti ve výrobě. Týmová práce na projektech v rámci holdingu. Interní auditor.

Te*********ice

Technicko-hospodářský pracovník

září 1996 – únor 1999 2 roky a 6 měsíců

Zadávání zakázek do výroby. Denní kontrola kvality. Podklady pro celní dokumentaci a zajištění expedice do Německa. Mistrová na skárně, vedení docházky a kontrola plnění norem. Vedení skladového hospodářství. Měsíční výkazy.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Certifikát Quality manager QM

Certifikační zkouška včetně obhajoby práce u České společnosti pro jakost po absolvování kurzu Manažer jakosti

březen 2006

Kurz Manager jakosti

Systém zabezpečení jakosti, statické a speciální metody a další aktivity spojené se zabezpečením jakosti

leden 2006

Bezpečnost výrobku a ručení za výrobek

květen 2005

Zájmy

Cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45