Kateřina K. 45 let , životopis 1362376
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Písařka Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
2.stupeň OZP
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá SOŠ Obchodní
Technickohospodářské a správní činnosti
1996 – 2000SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 9 měsíců
Or*********.o.
Administrativní pracovník
březen 2022 – září 2024 2 roky a 7 měsíců
Obsluha českého e-shopu - Velkoobchod, zpracování objednávek, vedení administrativy, fakturace, účtování banky, komunikace s obchodním oddělením, komunikace se zahraničním dodavatelem - PL, objednávání zboží vč. jeho zaúčtování - PL, skladové hospodářství, Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.
DI*********ETY
Administrativní pracovník
listopad 2019 – březen 2022 2 roky a 5 měsíců
Obsluha českého a zahraničního e-shopu, zpracování objednávek, vedení administrativy, fakturace a zaúčtování faktur (CZ) vč. zahraničních faktur (DE, AT, PL), účtování pokladny, banky, interních dokladů, komunikace se zahraniční klientelou, skladové hospodářství. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.
Au*********.o.
Účetní
leden 2018 – listopad 2019 1 rok a 11 měsíců
Komplexní zpracování jednoduchého a podvojného účetnictví, kompletní zpracování mezd, podávání přiznání k DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, daň z příjmů. Účtování přijatých faktur, banky, pokladny, cestovních příkazů. Komunikace s orgány státní správy, skladové hospodářství. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda a Helios.
Al*******.o.
Administrativní pracovník
duben 2009 – prosinec 2017 8 let a 9 měsíců
Kompletní vedení administrativy, zadávání účetních dat do účetního systému, fakturace a zaúčtování faktur, vedení a zaúčtování pokladny, komunikace se zahraniční klientelou, příprava podkladů pro zpracování mezd, komunikace s orgány státní správy, skladové hospodářství. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.
AR*******.o.
Administrativní pracovník
leden 2007 – březen 2009 2 roky a 3 měsíce
Zpracování objednávek, vedení administrativy, fakturace a zaúčtování faktur, skladové hospodářství, komunikace se zahraniční klientelou (DE). Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.
SK*****als
Účetní - asistent
leden 2001 – prosinec 2006 6 let
Třídění dokladů a zadávání dat do účetního programu. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
polštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
AutoCADZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Osvědčení o rekvalifikaci
Mzdové účetnictví
2012
Osvědčení o rekvalifikaci
Účetnictví a daňová evidence
2011
Státní zkoužka z kancelářského psaní na stroji
1998