Foto: Kateřina K. OZP
ID 1362376

Kateřina K. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Opava + 5 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

2.stupeň OZP

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Soukromá SOŠ Obchodní

Technickohospodářské a správní činnosti

1996 – 2000SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 9 měsíců

Or*********.o.

Administrativní pracovník

březen 2022 – září 2024 2 roky a 7 měsíců

Obsluha českého e-shopu - Velkoobchod, zpracování objednávek, vedení administrativy, fakturace, účtování banky, komunikace s obchodním oddělením, komunikace se zahraničním dodavatelem - PL, objednávání zboží vč. jeho zaúčtování - PL, skladové hospodářství, Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.

DI*********ETY

Administrativní pracovník

listopad 2019 – březen 2022 2 roky a 5 měsíců

Obsluha českého a zahraničního e-shopu, zpracování objednávek, vedení administrativy, fakturace a zaúčtování faktur (CZ) vč. zahraničních faktur (DE, AT, PL), účtování pokladny, banky, interních dokladů, komunikace se zahraniční klientelou, skladové hospodářství. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.

Au*********.o.

Účetní

leden 2018 – listopad 2019 1 rok a 11 měsíců

Komplexní zpracování jednoduchého a podvojného účetnictví, kompletní zpracování mezd, podávání přiznání k DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, daň z příjmů. Účtování přijatých faktur, banky, pokladny, cestovních příkazů. Komunikace s orgány státní správy, skladové hospodářství. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda a Helios.

Al*******.o.

Administrativní pracovník

duben 2009 – prosinec 2017 8 let a 9 měsíců

Kompletní vedení administrativy, zadávání účetních dat do účetního systému, fakturace a zaúčtování faktur, vedení a zaúčtování pokladny, komunikace se zahraniční klientelou, příprava podkladů pro zpracování mezd, komunikace s orgány státní správy, skladové hospodářství. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.

AR*******.o.

Administrativní pracovník

leden 2007 – březen 2009 2 roky a 3 měsíce

Zpracování objednávek, vedení administrativy, fakturace a zaúčtování faktur, skladové hospodářství, komunikace se zahraniční klientelou (DE). Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.

SK*****als

Účetní - asistent

leden 2001 – prosinec 2006 6 let

Třídění dokladů a zadávání dat do účetního programu. Pracovala jsem v účetním programu Pohoda.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

polštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

AutoCADZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Osvědčení o rekvalifikaci

Mzdové účetnictví

2012

Osvědčení o rekvalifikaci

Účetnictví a daňová evidence

2011

Státní zkoužka z kancelářského psaní na stroji

1998

Zájmy

Ve svém volném čase ráda čtu, cestuji, cvičím jógu a věnuji se své rodině.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45