Foto: Mgr. Barbora K.
ID 1074905

Mgr. Barbora K. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií, Studijní obor sociální pedagogika, Specializace v pedagogice

září 2016 – červen 2018Vysokoškolské

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií, Studijní obor sociální pedagogika, Specializace v pedagogice

září 2009 – květen 2012Bakalářské

Gymnázium J.G.Mendela v Brně

Studijní obor – Všeobecný

září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 2 měsíce

sa********* o.

Administrativní pracovník, správa personálního oddělení

červenec 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce

Zajištění komplexní administrativní agendy společnosti, vyřizování pošty, telefonů, emailů, správa datové schránky apod., komunikace s interními zaměstnanci i uchazeči o práci, se zákazníky a externími dodavateli, zpracování podkladů pro mzdy – zpracování docházek, příprava podkladů pro mzdy, spolupráce se mzdovou účetní, příprava a kontrola pracovně – právních dokumentů, komunikace s institucemi, obsluha docházkového systému.

TY*******.s.

Vedoucí krajského ambulantního střediska

duben 2020 – červen 2023 3 roky a 3 měsíce

Funkce vedoucího se současným výkonem práce instruktora ambulantní a terénní rehabilitace pro slabozraké a nevidomé v celém Jihomoravském kraji, práce s lidmi se zdravotním postižením, zvyšování samostatnosti a kvality života lidí se zrakovým postižením, vedení papírové a elektronické dokumentace, koordinování pěti členného pracovního kolektivu, zajištění pravidelné inventury, správa pokladny, zpracování a vyúčtování dotací. Zástup za MD.

XP*****rna

Specialista logistiky

září 2015 – březen 2020 4 roky a 7 měsíců

Poskytování servisu zákazníku Hill´s Pet Nutrition, s.r.o., monitorování požadavků a potřeb zákazníků, komunikace se zákazníky, řešení problémů, koordinace k zajištění potřeb zákazníků, sestavování krátkodobých a dlouhodobých plánů expedic, plánování objemu a vytíženosti přepravy, celní záležitosti, archivace dokumentů, zajištění dopravy a její časová koordinace, sestavování expedičních předpisů a vydání podkladů pro vyskladnění, vyhotovení přepravních dokumentů, zpracování dodávek v interním systému SAP, přenesení dat do interních systémů zákazníka, evidence a organizace inventury, podílení se na inveturách a řešení případných rozdílů, zpracování reportu z každého měsíce atd.

Ži*******RCA

Vedení kavárny, obsluha klientů

červen 2010 – září 2015 5 let a 4 měsíce

Pracovní pobyt v zahraničí, na ostrově Mallorca – zaměstnání v hotelu, podnikání v pohostinství - vedení vlastní kavárny, studium španělštiny.

ČE*******.s.

Bankovní poradce

září 2008 – květen 2010 1 rok a 9 měsíců

Poskytování servisu a prodej bankovních produktů stávajícím klientům, hotovostní i bezhotovostní služby, oslovování nových klientů.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

španělštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Zájmy

Zvířata, příroda, divadlo, hudba, jazyky, cestování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45