E. B. , životopis 1277390
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční kontrolor HR konzultant Logistik Nákupčí Recepční v administrativě Specialista logistiky Specialista reportingu Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa
2004 – 2008Bakalářské
Jazyková škola ETC
Angličtina + Francouzština
2003 – 2004Vyšší odborné
Gymnázium Čakovice, Praha 9, nám. 25. března 100
Gymnázium (Dveře ke vzdělání otevřené)
1997 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 7 měsíců
Ep*****co)
Team Leader
srpen 2016 – březen 2019 2 roky a 8 měsíců
- zodpovědnost za vedení 15ti členného týmu účetních ve třech procesech pro 8 evropských zemí, implementace nových nástrojů a s tím spojené vedení projektů, přijímání a zaučování nováčků, zajišťování přístupových práv, služební cesty za klienty do zahraničí, reportování na týdenní/měsíční bázi, příprava podkladů pro audit
In*****co)
Kontrolor kvality – Team Lead
leden 2013 – červenec 2016 3 roky a 7 měsíců
- implementace nových metod ke zlepšení kvality, interní audit kvality, týdenní, měsíční a čtvrtletní reporty v Excelu, vedení týmu manažerů, vedení týmu kvality, školení nováčků, starost o přístupová práva, vedení projektů a implementace nových quality strategií a nástrojů, příprava auditů a následné řešení nesplněných bodů
In*********co)
Finanční účetní
květen 2012 – leden 2013 9 měsíců
- účtování banky, pravidelné rekonciliace účtů a interních faktur, vystavování faktur, přefakturace, zpracování přiznání k DPH, pravidelná tvorba reportů (měsíčních + čtvrtletních), zakládání účtů a jejich kombinací s nákladovými středisky, častá komunikace s klientem, plnění požadavků klienta, řešení problémů, podpora senior účetní pro accounting a reporting
At*****.o.
Senior process executive
říjen 2009 – květen 2012 2 roky a 8 měsíců
- podpora klienta pro divizi Kompresorů v Anglii, kompletní zpracování přijatých faktur – kontrola údajů na fakturách, jejich zařazení do databáze a zaúčtování (účtování na principech manažerského účetnictví), příprava podkladů pro platby faktur (zvlášť pro interní a pro externí dodavatele), měsíční a čtvrtletní reporting, komunikace s dodavateli, služební cesty do Anglie. V roce 2011 absolvovala 2 měsíční služební cestu za účelem účasti na projektu v Indonésii pro pomoc v tamější účetní krizi s velmi pozitivním výsledkem a zpětnou vazbou
Da*****ová
Administrativní pracovník
září 2007 – říjen 2009 2 roky a 2 měsíce
- třídění účetních dokladů, zakládání dokladů, vyřizování hovorů a korespondence, zadávání dat do počítače
Jazyky
francouzštinazačátečník
italštinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Lean Six Sigma yellow belt školení
2015
Analytical skills
2012
Microsoft Excell, Word, Powerpoint
2011
Leadership skills
2011
Presentation skills
2011
Time management
2010