Petra P. 38 let , životopis 1290570
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 5 km ochota dojíždět Mapa Pardubice + 10 km ochota dojíždět Mapa Veliny + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Expedient Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Specialista logistiky Správce vozového parku Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola podnikání Vysoké Mýto, s.r.o.
Řízení firem
září 2002 – květen 2006SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 9 měsíců
In*****zel
Administrativní pracovník
září 2024 – listopad 2024 3 měsíce
- objednávání materiálu do výroby - skladová evidence - vystavování a příjem faktur
Is*********ice
Referent zákaznického servisu
březen 2013 – květen 2024 11 let a 3 měsíce
▪ Zpracování tuzemských a zahraničních zakázek v systému SAP ▪ Komunikace se zákazníky na denní bázi (e-maily, telefony) ▪ Řešení reklamací ▪ Spolupráce s výrobním oddělením a logistikou ▪ Měsíční reporty ▪ Trojstranný prodej ▪ Příprava el.podkladů pro fakturaci
Ro*****ice
Dispečer v ND
říjen 2011 – červen 2012 9 měsíců
▪ Vytěžování vozidel v systému RaalTrans ▪ Optimalizace tras a dodržení termínů dodání ▪ Tvorba objednávek ▪ Komunikace a péče o stávající zákazníky ▪ Řešení škodních událos ▪ Naceňování pozemních přeprav ▪ Kontaktování potencionálních zákazníků
Sc*****ice
Referent zákaznického servisu
září 2010 – září 2011 1 rok a 1 měsíc
▪ Příjem a výdej materiálů v systému Tris ▪ Tvorba inventur a reportů ▪ Správa EDI komunikace ▪ Organizovaní nakládek a vykládek dle plánu ▪ Komunikace se zákazníkem na denní bázi ▪ Řešení škodních událostí
MS*********.o.
Asistentka vedoucího logistiky
duben 2007 – srpen 2010 3 roky a 5 měsíců
▪ Kompletní správa odpadového hospodářství ▪ Vedení pokladny ▪ Správa systému Helios (příjem a výdej materiálu) ▪ Příprava podkladů pro fakturaci ▪ Zpracování docházky ▪ Objednávání přeprav dle plánu dodávek ▪ Vypracování týdenních a měsíčních reportů ▪ Vyřizování reklamací ▪ Evidence a správa vydaných dodacích listů ▪ Zastupování ved.expedice a pracovníka zakázkového oddělení ▪ Zajišťování ochranných pomůcek, kancelářských potřeb a občerstvení
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Money S5Pokročilý
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace