Foto: Petra P.
ID 1290570

Petra P. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hradec Králové + 5 km ochota dojíždět Mapa Pardubice + 10 km ochota dojíždět Mapa Veliny + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola podnikání Vysoké Mýto, s.r.o.

Řízení firem

září 2002 – květen 2006SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 9 měsíců

In*****zel

Administrativní pracovník

září 2024 – listopad 2024 3 měsíce

- objednávání materiálu do výroby - skladová evidence - vystavování a příjem faktur

Is*********ice

Referent zákaznického servisu

březen 2013 – květen 2024 11 let a 3 měsíce

▪ Zpracování tuzemských a zahraničních zakázek v systému SAP ▪ Komunikace se zákazníky na denní bázi (e-maily, telefony) ▪ Řešení reklamací ▪ Spolupráce s výrobním oddělením a logistikou ▪ Měsíční reporty ▪ Trojstranný prodej ▪ Příprava el.podkladů pro fakturaci

Ro*****ice

Dispečer v ND

říjen 2011 – červen 2012 9 měsíců

▪ Vytěžování vozidel v systému RaalTrans ▪ Optimalizace tras a dodržení termínů dodání ▪ Tvorba objednávek ▪ Komunikace a péče o stávající zákazníky ▪ Řešení škodních událos ▪ Naceňování pozemních přeprav ▪ Kontaktování potencionálních zákazníků

Sc*****ice

Referent zákaznického servisu

září 2010 – září 2011 1 rok a 1 měsíc

▪ Příjem a výdej materiálů v systému Tris ▪ Tvorba inventur a reportů ▪ Správa EDI komunikace ▪ Organizovaní nakládek a vykládek dle plánu ▪ Komunikace se zákazníkem na denní bázi ▪ Řešení škodních událostí

MS*********.o.

Asistentka vedoucího logistiky

duben 2007 – srpen 2010 3 roky a 5 měsíců

▪ Kompletní správa odpadového hospodářství ▪ Vedení pokladny ▪ Správa systému Helios (příjem a výdej materiálu) ▪ Příprava podkladů pro fakturaci ▪ Zpracování docházky ▪ Objednávání přeprav dle plánu dodávek ▪ Vypracování týdenních a měsíčních reportů ▪ Vyřizování reklamací ▪ Evidence a správa vydaných dodacích listů ▪ Zastupování ved.expedice a pracovníka zakázkového oddělení ▪ Zajišťování ochranných pomůcek, kancelářských potřeb a občerstvení

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

Money S5Pokročilý

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Cestování, jízda na kole, příroda, film, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45