Foto: Marie H.
ID 932373

Marie H. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Chodov + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ obchodu, provozu hotelu a SOU Karlovy Vary

Management obchodu

2008 – 2011SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 8 měsíců

CO*******.o.

Administrativní pracovník

duben 2022 – dosud 2 roky a 8 měsíců

vedení běžné administrativní agendy, práce na různorodých administrativních činnostech. Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. Zpracování účetních dokladů v programu POHODA.

BR*********.o.

Personalista

2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců

Zajišťování náborů zaměstnanců a s tím spojená administrativa. Vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů. Vedení personální evidence a související agendy ve mzdovém programu RON. Příprava a realizace přijímacích pohovorů, ověřování a hodnocení způsobilosti zaměstnanců dle stanovených kvalifikačních požadavků pro výkon práce zaměstnanců. Zpracování a kontrola docházky zaměstnanců v docházkovém systému RON.

DM*****.o.

Prodavačka/Zástup za vedoucí

duben 2019 – září 2019 6 měsíců

Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji, podle specifikace prodávaného zboží a jejich uskladnění. Práce s pokladním systémem. Vedení, kontrola pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. Uzavírání prodejních transakcí o zboží se zákazníkem. Příjem zboží a zajištění kontroly při přejímce. Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.

HE*******r.o

Prodavačka/Hlavní pokladní

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji, podle specifikace prodávaného zboží a jejich uskladnění. Práce s pokladním systémem. Vedení, kontrola pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. Uzavírání prodejních transakcí o zboží se zákazníkem. Příjem zboží a zajištění kontroly při přejímce. Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.

GA*****.o.

Prodavačka

2011 – 2016 5 let a 6 měsíců

Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji, podle specifikace prodávaného zboží a jejich uskladnění. Práce s pokladním systémem. Vedení, kontrola pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. Uzavírání prodejních transakcí o zboží se zákazníkem. Příjem zboží a zajištění kontroly při přejímce. Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Program RON

Zájmy

Ráda cestuji, poznávám nové kultury, lidi, jídlo a ráda plavu.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45